Allright det![]()
Vil at de skal bli godt kjent her nå. Så er det ikke fremmed for de når de startermen når de går der fast, kommer vi nok til å dra andre plasser hehe :-D :-D
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Høres kjempe lurt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Allright det![]()
Vil at de skal bli godt kjent her nå. Så er det ikke fremmed for de når de startermen når de går der fast, kommer vi nok til å dra andre plasser hehe :-D :-D
Vi reiser hjem i morgen. Jeg skal begynne med studiene igjen på mandag, er planen, så det er best å komme seg hjem nåHørtes koselig utHvor lenge blir dere der? :-D
Kjedelig med kjip natt![]()
Haha, sånn som du prater så kan det vel aldri bli kleint?!![]()
![]()
Mamma syntes det var SÅ hyggelig å treffe dere, ikke minst å få så mye ny kunnskap om Vigelandsparken![]()
Veldig koselig!Så hyggelig dere har det
Surfer mobilt!
Ja.Veldig koselig!
Det ble bålkaffe og vafler i hytteveggen da, og båttur etterpå. Men like koselig uansett!
Hvordan gikk det med E?
Sov han videre i senga?
Hahaha, jeg kan UMULIG være den første til å si det til degWhat?? Prøver du å si at jeg er skravlete??(det skal sies at det ligger visst i slekta, for det gikk helt strålende!
)
Ordentlig hyggelig å treffe familien din også!
Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app
Det var jo bra at han sovna igjen daJa.
han våknet i det bilen stanset, men ba om å få sove under forsøk på stelling. Så det ble så som så med det ene og det andre på badet i kveld...
Han var litt urolig da, før han fant søvnen, men han var nok veldig trøtt![]()
Hehe ja, de kan reagere veldig på de minste tingDet var jo bra at han sovna igjen dalitt kjedelig om han skulle blitt veldig opplagt av en minidupp!
![]()
Her ble det også "rot" i rutinene for først ble hun badet og fikk pysj på, SÅ fikk hun middag og SÅ måtte jeg "stelle" henne (ha på do, smøre stumpen, ta på nattbleie og pusse tenner) så hun var helt forvirret og jobber enda med å sovne
...droppa melkeflaska da siden hun spiste så mye middag rett før legging, og den pleier å gjøre henne veldig søvnig så kan være noe der.
Hehe takk det samme snupp! <3
Dumt at det skulle bli sånn da.. er det noe som kan gå over? Hvor lenge har han hatt det?
God ettermiddag![]()
Vi dro til en camping en liten time unna for å besøke foreldrene mine pluss flere i familienT ble igjen for å overnatte.
Nå er vi straks hjemme og minsten sovnet i bilen kl 18...!
Usikker på om det er lurest å legge han med en gang vi kommer hjem, eller la han være våken litt om han våkner.
Etter legging har jeg hvertfall tenkt meg på joggetur.
Grillmaten må bare synke litt først
Surfer mobilt!
Hallo
Hermine var våken 06.30, litt vel tidlig når jeg ikke hadde fått sove noe særlig i nattMen vi drøyde det til 08.30 men kos, mme og film i senga
![]()
I formiddag har vi vært på marked på "yttersia", kjøpt diverse småtterier og vært på kafé![]()
Nå sover Hermine og jeg slapper av i hytteveggen mens mannen skoger![]()
Tror vi skal ta med oss kaffekjele og ved å gå over fjellet her til ei lita vik etterpå. Så kan vi koke bålkaffe og Hermine kan leke på stranda![]()
Jeg har nå bare den ene jeg da, så skal ikke klage så veldig
Det kan gå over, men det varierer veldig fra person til person. Tror det er 3.5 år siden han ble ordentlig dårlig nå, men han var sporadisk sykemeldt ei god stund før den tid også..
Vi var ikke så sprek. Dytta i oss vafler og kjørte en tur med båten istedenforDet hørtes ut som en ordentlig kosedagsprekinger!
Vi har også måttet droppe tannpuss en og annen kveld i sommer. Går vel helt fint sålenge det ikke er for ofteHehe ja, de kan reagere veldig på de minste ting![]()
Han ville ikke noe på badet og var i halvsøvne, så jeg lot være å ta den kampen, rett og slett. Så vi får pusse tennene godt når vi står opp![]()
Hehe en unge kan jammen være nok det åhvertfall før man får fler.. da ser man plutselig at det ikke er så hektisk med en lenger
nesten som når man får sitt første barn og syns alt er så hektisk og travelt med denne nyfødte! Men når dem kommer opp mot 1 år, så kan man sitte der som et spørsmålstegn og tenke "hva var så fryktelig hektisk?" Haha dem lå jo bare der
Får håpe mannen din blir helt frisk daeller hvertfall mye bedre
![]()
Vi var ikke så sprek. Dytta i oss vafler og kjørte en tur med båten istedenfor![]()
Takk søta ♡ glad jeg ogJa du vet vel hvertfall åssen det er å ta seg av barn alene! Er så glad det har ordnet seg sånn for dere<3
Ekkelt å brekke seg å.. husker jeg syns det var like greit å kaste opp, for sa ble kvalmen borte sånn at jeg fikk spist og holdt det i sjakkhehe..
Var det noe forskjellig på sånt når du gikk med Wael og Mina?
Hahahaha du får det nå sagtskulle gjerne hatt den lille bylten som bare rulla litt frem og tilbake av og til
han stakk av nede på Aker Brygge i dag. Fikk helt hetta selv om det dreide seg om 2 sekunder og han bare var halvannen meter unna
Takk søta ♡ glad jeg og![]()
Ja var ikke kvalm med han. Kun før testen. Litt bilsyk følelse :-( og bekkenløsning fra uke 6 og masse halsbrann.
Mina ble jeg kvalm over natta fra uke 10. Begynte å brekke meg da Khalid stekte egg og tenkte jeg brygga på noe. Men det fortsatte til hun ble født. Spesielt bæsjebleier. Verste ever :-( :-( gråt jeg haha. . Var så kvalm :'( :'(
Deg da? Mer kvalm med jentene du og? Forferdelige greier :-(
Stakkars deg :-( at du turte å bli gravid igjen etter Emira hehe.Så slitsomt! Er vondt å gå sånn!
Jeg var kvalm i 3-4 mnd og kasta opp hver dag i 2 mnd med Emira og 3 mnd med Liana + en og annen gang om morgen i ca en mnd etter det.. var såå grusomt! Men kvalmen var mer intens med Emira, men det holdt bare på fra morgen til ca 1-2 tiden på dagen..men Liana var det hele døgnet
MEN med Leoh var jeg bare uggen i ca 1 mnd.. kastet opp én gang, men det var mer min skyld fordi jeg gjorde litt for mye på morgen uten å spisebekkenet har klikka tidlig alle gangene da
![]()