Takk litt bedre.Ja det er de samme type smertene! Så håper det gir seg hos deg❤
Vi er i barnehagen ... gøy for ungene... Khalid sitter i solveggen og jeg i skyggen :-D
Hva Gjør dere?
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk litt bedre.Ja det er de samme type smertene! Så håper det gir seg hos deg❤
Hei hei
Morgen kl 6:30 her.. eller da våkna jeg av Leoh som sutra og peip i søvne. Sto opp i 7 tiden, for da våkna jentene åvi får besøk enten ikveld eller imårra tidlig av minst én bror av sambo
ellers er det ikke lagt noen planer! Kan hende jeg prøver meg på en ny tur til mamma idag
men får se!
I de siste dagene har Liana klart puslespillet selv14 brikker er det på dette
Vis vedlegget 70826
Uff slitsom natt...... får du hvilt deg litt sammen med han?![]()
Hehe, morsomt med kusina di og det var mange år siden ja. Blir alltid litt kleint i starten, også går det som regel veldig bra ;-) Min erfaring med kusiner jeg ikke har truffet på lang tid :-D
Kos dere på Aker brygge. Håper det er fint vær, da er det jo så koselig der
Jeg har fått med meg at han er syk, men ikke åssen syk? Husker jeg savnet at Emira tok 1-2 dubber på dagen, når hun sluttet med detvar mye alene med hun fordi sambo jobbet først fra morgen til ettermiddagen, så 2 timer hjemme før han dro ut og jobbet 3 timer til..
Takk litt bedre.
Vi er i barnehagen ... gøy for ungene... Khalid sitter i solveggen og jeg i skyggen :-D
Hva Gjør dere?
Litt mer human tid å våkne på det
Så flink Liana er til å pusle!!imponerende!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Han har kronisk utmattelsessyndrom, så han tåler jo ingenting før han blir sliten og dårlig.
Et skikkelig arbeidsjern den mannen dindet er hardt å være alene med små barn! Jeg har en nyvunnen respekt for alenemødre og damer som har mannen i Nordsjøen etter at jeg ble mamma selv!
Ah okey.. har hørt om den sykdommen.. sikkert slitsomt for dere begge til tider! Men man må jo bare tilpasse livet etter åssen tilstand man lever i
Han her er litt opptatt av penger, så han jobbet så mye som mulig førmen det var ekstra hardt å så og si være alene med Emira når jeg var gravid med Liana! Hadde ekstrem tung kvalme hele døgnet i 4 mnd, kasta opp 1-2 ganger om dagen i 3 av de månedene..så kom jo bekkenet
da var jo Emira akkurat fylt 2 år! Hehe.. ikke fikk jeg slappet av de 3 dagene i uken som Emira var i bhg heller, for da pusset naboen over oss opp!
så når jeg ble gravid med Leoh (mens sambo hadde pappaperm), så sa jeg ifra at nå kan han ikke jobbe på ettermiddagen![]()
Kjedelig med kjip nattSå herlig sen morgen!
Her har Asle rolpet i hele natt og i tillegg krevde han å få stå opp for å leke rett før 5, så vi skal snart ha oss en lur begge to. Jeg er helt vrak! Hadde tenkt å sende poden ut med svigermor mens jeg dro ut for å se om jeg fant en kjole nå i formiddag, men det kan jeg bare glemme nå.
Mannen er i utdrikningslag til han som skal giftes bort neste helg, så jeg og Asle er på selvstyr i dag. Skal ned på Aker Brygge og møte ei kusine i ettermiddagvi har ikke sett hverandre på 17 år, så det kan enten bli veldig hyggelig eller fryktelig kleint
men jeg gleder meg!
Hørtes koselig utHallo
Hermine var våken 06.30, litt vel tidlig når jeg ikke hadde fått sove noe særlig i nattMen vi drøyde det til 08.30 men kos, mme og film i senga
![]()
I formiddag har vi vært på marked på "yttersia", kjøpt diverse småtterier og vært på kafé![]()
Nå sover Hermine og jeg slapper av i hytteveggen mens mannen skoger![]()
Tror vi skal ta med oss kaffekjele og ved å gå over fjellet her til ei lita vik etterpå. Så kan vi koke bålkaffe og Hermine kan leke på stranda![]()
Uff, det hørtes fryktelig slitsomt ut. .. kjenner meg igjen. Minus oppkastet. Men brakk meg hele tiden. Ekkelt altså!Ah okey.. har hørt om den sykdommen.. sikkert slitsomt for dere begge til tider! Men man må jo bare tilpasse livet etter åssen tilstand man lever i
Han her er litt opptatt av penger, så han jobbet så mye som mulig førmen det var ekstra hardt å så og si være alene med Emira når jeg var gravid med Liana! Hadde ekstrem tung kvalme hele døgnet i 4 mnd, kasta opp 1-2 ganger om dagen i 3 av de månedene..så kom jo bekkenet
da var jo Emira akkurat fylt 2 år! Hehe.. ikke fikk jeg slappet av de 3 dagene i uken som Emira var i bhg heller, for da pusset naboen over oss opp!
så når jeg ble gravid med Leoh (mens sambo hadde pappaperm), så sa jeg ifra at nå kan han ikke jobbe på ettermiddagen![]()
Allright detmoro med barnehagevi pleier å besøke andre barnehager enn den jentene går i..alltid stas med "nytt" uteområde
Vi har akkurat spist lunsj, og ungene leker på rommet til Liana![]()
Du er ei knalltøff dame, den skal du ha!
Det er mest sannsynlig pga for mye jobbing at mannen her i huset ble syk, så det er nok greit at han har trappet ned litt
Hallo
Hermine var våken 06.30, litt vel tidlig når jeg ikke hadde fått sove noe særlig i nattMen vi drøyde det til 08.30 men kos, mme og film i senga
![]()
I formiddag har vi vært på marked på "yttersia", kjøpt diverse småtterier og vært på kafé![]()
Tror vi skal ta med oss kaffekjele og ved å gå over fjellet her til ei lita vik etterpå. Så kan vi koke bålkaffe og Hermine kan leke på stranda![]()
Vi har spist kyllingpølser. Enkelt og greit ;-)
Fått rydda vekk et tonn med klær og leker
Hva driver dere med?
Så hyggelig dere har detHallo
![]()
Uff, det hørtes fryktelig slitsomt ut. .. kjenner meg igjen. Minus oppkastet. Men brakk meg hele tiden. Ekkelt altså!
Bra han ikke jobber ettermiddag lenger da :-D :-D