Lørdag 2. august

Ja det er de samme type smertene! Så håper det gir seg hos deg❤
Takk litt bedre.
Vi er i barnehagen ... gøy for ungene... Khalid sitter i solveggen og jeg i skyggen :-D
Hva Gjør dere?:-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hei hei :)

Morgen kl 6:30 her.. eller da våkna jeg av Leoh som sutra og peip i søvne. Sto opp i 7 tiden, for da våkna jentene å;) vi får besøk enten ikveld eller imårra tidlig av minst én bror av sambo:) ellers er det ikke lagt noen planer! Kan hende jeg prøver meg på en ny tur til mamma idag:P men får se!

I de siste dagene har Liana klart puslespillet selv :D 14 brikker er det på dette ;)
Vis vedlegget 70826

Litt mer human tid å våkne på det :P
Så flink Liana er til å pusle!! :D imponerende!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uff slitsom natt...... får du hvilt deg litt sammen med han? :-)

Hehe, morsomt med kusina di og det var mange år siden ja. Blir alltid litt kleint i starten, også går det som regel veldig bra ;-) Min erfaring med kusiner jeg ikke har truffet på lang tid :-D
Kos dere på Aker brygge. Håper det er fint vær, da er det jo så koselig der :-)

Nå har vi akkurat våkna fra en lang lur. Det gjorde godt! Ble litt avbrutt et par ganger for min del, men Asle sov over 2.5 timer :)
Regner og tordner her i dag, men som vestlendinger skal vi vel tåle det ;):P
Har dere en fin dag?

Jeg har fått med meg at han er syk, men ikke åssen syk? Husker jeg savnet at Emira tok 1-2 dubber på dagen, når hun sluttet med det :P var mye alene med hun fordi sambo jobbet først fra morgen til ettermiddagen, så 2 timer hjemme før han dro ut og jobbet 3 timer til..

Han har kronisk utmattelsessyndrom, så han tåler jo ingenting før han blir sliten og dårlig.
Et skikkelig arbeidsjern den mannen din :) det er hardt å være alene med små barn! Jeg har en nyvunnen respekt for alenemødre og damer som har mannen i Nordsjøen etter at jeg ble mamma selv! ;):)

Takk litt bedre.
Vi er i barnehagen ... gøy for ungene... Khalid sitter i solveggen og jeg i skyggen :-D
Hva Gjør dere?:-)

moro med barnehage:D vi pleier å besøke andre barnehager enn den jentene går i..alltid stas med "nytt" uteområde:D

Vi har akkurat spist lunsj, og ungene leker på rommet til Liana :)

Litt mer human tid å våkne på det :P
Så flink Liana er til å pusle!! :D imponerende!

Syns 7 er tidlig å jeg :P liker det om det er fra halv 8 og utover.. haha

Ja hun har visst en kreativ side :D

Han har kronisk utmattelsessyndrom, så han tåler jo ingenting før han blir sliten og dårlig.
Et skikkelig arbeidsjern den mannen din :) det er hardt å være alene med små barn! Jeg har en nyvunnen respekt for alenemødre og damer som har mannen i Nordsjøen etter at jeg ble mamma selv! ;):)

Ah okey.. har hørt om den sykdommen.. sikkert slitsomt for dere begge til tider! Men man må jo bare tilpasse livet etter åssen tilstand man lever i ;)

Han her er litt opptatt av penger, så han jobbet så mye som mulig før;) men det var ekstra hardt å så og si være alene med Emira når jeg var gravid med Liana! Hadde ekstrem tung kvalme hele døgnet i 4 mnd, kasta opp 1-2 ganger om dagen i 3 av de månedene..så kom jo bekkenet ;) da var jo Emira akkurat fylt 2 år! Hehe.. ikke fikk jeg slappet av de 3 dagene i uken som Emira var i bhg heller, for da pusset naboen over oss opp!:P

så når jeg ble gravid med Leoh (mens sambo hadde pappaperm), så sa jeg ifra at nå kan han ikke jobbe på ettermiddagen;):)

Ah okey.. har hørt om den sykdommen.. sikkert slitsomt for dere begge til tider! Men man må jo bare tilpasse livet etter åssen tilstand man lever i ;)

Han her er litt opptatt av penger, så han jobbet så mye som mulig før;) men det var ekstra hardt å så og si være alene med Emira når jeg var gravid med Liana! Hadde ekstrem tung kvalme hele døgnet i 4 mnd, kasta opp 1-2 ganger om dagen i 3 av de månedene..så kom jo bekkenet ;) da var jo Emira akkurat fylt 2 år! Hehe.. ikke fikk jeg slappet av de 3 dagene i uken som Emira var i bhg heller, for da pusset naboen over oss opp!:P

så når jeg ble gravid med Leoh (mens sambo hadde pappaperm), så sa jeg ifra at nå kan han ikke jobbe på ettermiddagen;):)

Du er ei knalltøff dame, den skal du ha! ;)
Det er mest sannsynlig pga for mye jobbing at mannen her i huset ble syk, så det er nok greit at han har trappet ned litt ;):)

Så herlig sen morgen! :)
Her har Asle rolpet i hele natt og i tillegg krevde han å få stå opp for å leke rett før 5, så vi skal snart ha oss en lur begge to. Jeg er helt vrak! Hadde tenkt å sende poden ut med svigermor mens jeg dro ut for å se om jeg fant en kjole nå i formiddag, men det kan jeg bare glemme nå.
Mannen er i utdrikningslag til han som skal giftes bort neste helg, så jeg og Asle er på selvstyr i dag. Skal ned på Aker Brygge og møte ei kusine i ettermiddag :) vi har ikke sett hverandre på 17 år, så det kan enten bli veldig hyggelig eller fryktelig kleint :P;) men jeg gleder meg! :)

Kjedelig med kjip natt :confused:

Haha, sånn som du prater så kan det vel aldri bli kleint?! :P ;)

Mamma syntes det var SÅ hyggelig å treffe dere, ikke minst å få så mye ny kunnskap om Vigelandsparken :D

Hallo :)
Hermine var våken 06.30, litt vel tidlig når jeg ikke hadde fått sove noe særlig i natt :oops: Men vi drøyde det til 08.30 men kos, mme og film i senga ;)

I formiddag har vi vært på marked på "yttersia", kjøpt diverse småtterier og vært på kafé :)

Nå sover Hermine og jeg slapper av i hytteveggen mens mannen skoger :P
Tror vi skal ta med oss kaffekjele og ved å gå over fjellet her til ei lita vik etterpå. Så kan vi koke bålkaffe og Hermine kan leke på stranda :)

Vi har spist kyllingpølser. Enkelt og greit ;-)
Fått rydda vekk et tonn med klær og leker :-)
Hva driver dere med?

Hermine var våken 06.30, litt vel tidlig når jeg ikke hadde fått sove noe særlig i natt :oops: Men vi drøyde det til 08.30 men kos, mme og film i senga ;)

I formiddag har vi vært på marked på "yttersia", kjøpt diverse småtterier og vært på kafé :)

Tror vi skal ta med oss kaffekjele og ved å gå over fjellet her til ei lita vik etterpå. Så kan vi koke bålkaffe og Hermine kan leke på stranda :)
Hørtes koselig ut :-) Hvor lenge blir dere der? :-D

Uff, det hørtes fryktelig slitsomt ut. .. kjenner meg igjen. Minus oppkastet. Men brakk meg hele tiden. Ekkelt altså!
Bra han ikke jobber ettermiddag lenger da :-D :-D

moro med barnehage:D vi pleier å besøke andre barnehager enn den jentene går i..alltid stas med "nytt" uteområde:D

Vi har akkurat spist lunsj, og ungene leker på rommet til Liana :)
Allright det :-)
Vil at de skal bli godt kjent her nå. Så er det ikke fremmed for de når de starter :-) men når de går der fast, kommer vi nok til å dra andre plasser hehe :-D :-D

Du er ei knalltøff dame, den skal du ha! ;)
Det er mest sannsynlig pga for mye jobbing at mannen her i huset ble syk, så det er nok greit at han har trappet ned litt ;):)

Hehe takk det samme snupp! <3

Dumt at det skulle bli sånn da.. er det noe som kan gå over? Hvor lenge har han hatt det?

Høres ut som en fin plan dere hadde der!:D

Vi har spist kyllingpølser. Enkelt og greit ;-)
Fått rydda vekk et tonn med klær og leker :-)
Hva driver dere med?

Så flink du har vært da! Godt å få ryddet vekk sånt:)

Her har det vært handling, hårfarging og taco-spising :D og nå sitter ungene å spiser litt lørdagsgodt og ser på tv ;)

God ettermiddag :)
Vi dro til en camping en liten time unna for å besøke foreldrene mine pluss flere i familien :) T ble igjen for å overnatte.
Nå er vi straks hjemme og minsten sovnet i bilen kl 18...!
Usikker på om det er lurest å legge han med en gang vi kommer hjem, eller la han være våken litt om han våkner.
Etter legging har jeg hvertfall tenkt meg på joggetur.
Grillmaten må bare synke litt først :-p

Surfer mobilt!

Så hyggelig dere har det :)

Surfer mobilt!

Uff, det hørtes fryktelig slitsomt ut. .. kjenner meg igjen. Minus oppkastet. Men brakk meg hele tiden. Ekkelt altså!
Bra han ikke jobber ettermiddag lenger da :-D :-D

Ja du vet vel hvertfall åssen det er å ta seg av barn alene! Er så glad det har ordnet seg sånn for dere :D <3

Ekkelt å brekke seg å.. husker jeg syns det var like greit å kaste opp, for sa ble kvalmen borte sånn at jeg fikk spist og holdt det i sjakk;) hehe..

Var det noe forskjellig på sånt når du gikk med Wael og Mina?

Back
Topp