Lørdag 2. august

Sprek og sprek, jeg holdt ca på å dø, men det ble 6 kilometer jogging/gåing til slutt :p

Stakkars deg :-( at du turte å bli gravid igjen etter Emira hehe.
Hadde jeg Vært gravid med Mina først, hadde jeg sterilisert meg med en gang haha :-) :-)
Bekkenplager er noe dritt :'(

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hahaha.. var jo ikke planlagt heller:P men så brukte vi ikke noe prevansjon heller da.. haha så nesten litt rart at vi ikke har flere barn:P

Nye hårfargen min:cool::p
1407006779401.jpg

ja nesten litt synd de ikke holder seg noen år på den rullinga:P hahaha..

Uff så skummelt:eek: selvom det kun er for noen få sek, så kjenner man det godt i hjertetrykket! Dem er så fryktelig raske:eek:

Han gikk og holdt i vogna, og så merket jeg at han slapp taket, men siden det var så mye folk der, så fikk jeg ikke øye på ham med det samme. Fikk helt hjertebank! :eek: Heldigvis gikk han innover mot ene restauranten, og ikke ut på kaikanten for å bade.. o_O:eek:

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Sprek og sprek, jeg holdt ca på å dø, men det ble 6 kilometer jogging/gåing til slutt :p

Syns det var ganske sprekt likevel jeg! ;)

Han gikk og holdt i vogna, og så merket jeg at han slapp taket, men siden det var så mye folk der, så fikk jeg ikke øye på ham med det samme. Fikk helt hjertebank! :eek: Heldigvis gikk han innover mot ene restauranten, og ikke ut på kaikanten for å bade.. o_O:eek:

Welcome to my world...!
Lillebror går ALDRI og holder i hånda eller vogna.
Altså, han GÅR aldri egentlig heller. Han løper. Hele tiden.
:o

Ja tenkt det! Han er sikkert minst like hekta på vann som andre 2 åringer:P Liana er ekstrem når der kommer til vann.. hehe.. men kansje Asle bare var litt sulten:cool::p godt du merket det såpass raskt :)

Så fin! Har også lyst å farge håret mørkt igjen, men orker ikke all den oppfølginga det medfører :P

Takk :) Hehe nei det var det da:P får se hva jeg gidder fremover.. haha

TAKK! :D
Må jo starte et sted etter å ha vært lat så lenge :p

Klart det :) tar jo ikke lange tida før man klarer å presse seg enda mer heller:)

Welcome to my world...!
Lillebror går ALDRI og holder i hånda eller vogna.
Altså, han GÅR aldri egentlig heller. Han løper. Hele tiden.
:o

Det er akkurat som her. Han nektet å holde meg i hånda, så jeg tenkte det var bedre om han fikk trille vogna, men det varte bare i 10 meter før han slapp taket og løp avgårde.. jeg har ikke nerver til det! Takke seg til å ta ham med for å leke på inngjerdet lekeplass!! ;):P

Det er akkurat som her. Han nektet å holde meg i hånda, så jeg tenkte det var bedre om han fikk trille vogna, men det varte bare i 10 meter før han slapp taket og løp avgårde.. jeg har ikke nerver til det! Takke seg til å ta ham med for å leke på inngjerdet lekeplass!! ;):P

Hehe ikke rart noen har sånn ryggsekk på ungen som har et slangs bånd! Hvertfall når man er ute på store steder med mye folk.. jeg kan aldri la Liana gå selv når det er mye trafikk å sånt.. vips! Så kan hun løpe ut i veien:oops: så hun er plassert i vogn :P

Hehe ikke rart noen har sånn ryggsekk på ungen som har et slangs bånd! Hvertfall når man er ute på store steder med mye folk.. jeg kan aldri la Liana gå selv når det er mye trafikk å sånt.. vips! Så kan hun løpe ut i veien:oops: så hun er plassert i vogn :P

Jeg hadde Asle i vogna forut, men plutselig annonserte han at han var fæhdæh! (ferdig) høyt og tydelig før han reiste seg opp i vogna og klatret utav. Seler medfører helt ville tilstander med tilhørende sirene, så det har jeg gitt opp o_O Jeg håper han blir enklere å ha med seg etter hvert!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Anita : så fin du er ♡ mocca har jeg hatt flere ganger. Fint :-)

Mammaen din som hjalp deg? :-)

Jeg hadde Asle i vogna forut, men plutselig annonserte han at han var fæhdæh! (ferdig) høyt og tydelig før han reiste seg opp i vogna og klatret utav. Seler medfører helt ville tilstander med tilhørende sirene, så det har jeg gitt opp o_O Jeg håper han blir enklere å ha med seg etter hvert!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme som Liana da! Eller hun sitter lenger vogn om vi bruker søskenvogna og hun får sitte ved siden av Leoh :P ellers er hun lik som det du beskriver Asle;) blir enklere neste sommer ;) da pleier de ikke å løpe ukontrollert i alle kanter :P

Anita : så fin du er ♡ mocca har jeg hatt flere ganger. Fint :-)

Mammaen din som hjalp deg? :-)

Takk søta:D jeg kikket ikke på navnet før igår egentlig :P hehe.. men tok den fordi den så fin ut :) tror jeg kansje har hatt den tidligere å..
Var mamma som hjalp meg ja:D

Du kler sikkert den fargen godt :)

Back
Topp