Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars deg :-( at du turte å bli gravid igjen etter Emira hehe.
Hadde jeg Vært gravid med Mina først, hadde jeg sterilisert meg med en gang haha![]()
![]()
Bekkenplager er noe dritt :'(
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Sprek og sprek, jeg holdt ca på å dø, men det ble 6 kilometer jogging/gåing til slutt![]()
ja nesten litt synd de ikke holder seg noen år på den rullingahahaha..
Uff så skummeltselvom det kun er for noen få sek, så kjenner man det godt i hjertetrykket! Dem er så fryktelig raske
![]()
Sprek og sprek, jeg holdt ca på å dø, men det ble 6 kilometer jogging/gåing til slutt![]()
Flink er du uansett!!![]()
TAKK!Syns det var ganske sprekt likevel jeg!
Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app
Welcome to my world...!Han gikk og holdt i vogna, og så merket jeg at han slapp taket, men siden det var så mye folk der, så fikk jeg ikke øye på ham med det samme. Fikk helt hjertebank!Heldigvis gikk han innover mot ene restauranten, og ikke ut på kaikanten for å bade..
Han gikk og holdt i vogna, og så merket jeg at han slapp taket, men siden det var så mye folk der, så fikk jeg ikke øye på ham med det samme. Fikk helt hjertebank!Heldigvis gikk han innover mot ene restauranten, og ikke ut på kaikanten for å bade..
Så fin! Har også lyst å farge håret mørkt igjen, men orker ikke all den oppfølginga det medfører
TAKK!![]()
Må jo starte et sted etter å ha vært lat så lenge![]()
Welcome to my world...!
Lillebror går ALDRI og holder i hånda eller vogna.
Altså, han GÅR aldri egentlig heller. Han løper. Hele tiden.
![]()
Det er akkurat som her. Han nektet å holde meg i hånda, så jeg tenkte det var bedre om han fikk trille vogna, men det varte bare i 10 meter før han slapp taket og løp avgårde.. jeg har ikke nerver til det! Takke seg til å ta ham med for å leke på inngjerdet lekeplass!!
Hehe ikke rart noen har sånn ryggsekk på ungen som har et slangs bånd! Hvertfall når man er ute på store steder med mye folk.. jeg kan aldri la Liana gå selv når det er mye trafikk å sånt.. vips! Så kan hun løpe ut i veienså hun er plassert i vogn
![]()
Jeg hadde Asle i vogna forut, men plutselig annonserte han at han var fæhdæh! (ferdig) høyt og tydelig før han reiste seg opp i vogna og klatret utav. Seler medfører helt ville tilstander med tilhørende sirene, så det har jeg gitt oppJeg håper han blir enklere å ha med seg etter hvert!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Anita : så fin du er ♡ mocca har jeg hatt flere ganger. Fint
Mammaen din som hjalp deg?![]()
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app