Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slitsom natt på dere da...Så herlig sen morgen!
Her har Asle rolpet i hele natt og i tillegg krevde han å få stå opp for å leke rett før 5, så vi skal snart ha oss en lur begge to. Jeg er helt vrak! Hadde tenkt å sende poden ut med svigermor mens jeg dro ut for å se om jeg fant en kjole nå i formiddag, men det kan jeg bare glemme nå.
Mannen er i utdrikningslag til han som skal giftes bort neste helg, så jeg og Asle er på selvstyr i dag. Skal ned på Aker Brygge og møte ei kusine i ettermiddagvi har ikke sett hverandre på 17 år, så det kan enten bli veldig hyggelig eller fryktelig kleint
men jeg gleder meg!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Slitsom natt på dere da...
Det tror jeg mannen og Lillebror hadde også, for den største av dem var ikke særlig blid og ble sendt i seng igjen![]()
Så hyggelig å møte kusine igjen da![]()
Ja, altså, jeg fikk sove lenge i går, så det var like greit. Jeg var jo også våken med THahaha det er en viss trøst i å vite at vi ikke er de eneste som har hatt en litt kreativ natt
Godt det finnes en superfit mamma som kan overta daher forlot pappa'n det synkende skipet
hehe
Ja, altså, jeg fikk sove lenge i går, så det var like greit. Jeg var jo også våken med T![]()
Pluss at jeg er i bedre humør tross en eventuell dårlig natt, så da er det bedre at han sover litt![]()

Fru H: så bra dere fikk en fin nattjeg våkner alltid i 4 tiden når jeg ligger i telt
Hahaha disse mennene tåler lite når det kommer til søvnmangel
Volven: typisk å være alene når nettene/morgnene er sånn!håper dere får hvilt dere godt begge to
lykke til med venninne-treffet
![]()
Så flink Liana erHei hei
Morgen kl 6:30 her.. eller da våkna jeg av Leoh som sutra og peip i søvne. Sto opp i 7 tiden, for da våkna jentene åvi får besøk enten ikveld eller imårra tidlig av minst én bror av sambo
ellers er det ikke lagt noen planer! Kan hende jeg prøver meg på en ny tur til mamma idag
men får se!
I de siste dagene har Liana klart puslespillet selv14 brikker er det på dette
Vis vedlegget 70826
Uff slitsom natt...... får du hvilt deg litt sammen med han?Så herlig sen morgen!
Her har Asle rolpet i hele natt og i tillegg krevde han å få stå opp for å leke rett før 5, så vi skal snart ha oss en lur begge to. Jeg er helt vrak! Hadde tenkt å sende poden ut med svigermor mens jeg dro ut for å se om jeg fant en kjole nå i formiddag, men det kan jeg bare glemme nå.
Mannen er i utdrikningslag til han som skal giftes bort neste helg, så jeg og Asle er på selvstyr i dag. Skal ned på Aker Brygge og møte ei kusine i ettermiddagvi har ikke sett hverandre på 17 år, så det kan enten bli veldig hyggelig eller fryktelig kleint
men jeg gleder meg!
Så flott :-DDet gikk supert i teltet
AKkurat passé varmt! Og ingen sol som stod og steikte da vi våknet 7.30 =)
Hva skal dere i dag?
Vel, siden mannen er syk er jeg stort sett alltid alene om omsorgen. Han orker stort sett ikke å ta seg av Asle mer enn en time/halvannen alene, så hvis jeg sniker meg til en lur, så rekker jeg knapt å sovne før de kommer tuslende og vekker megveldig greit at Asle fortsatt sover midt på dagen!!
Så flink Liana erHvordan går det med hun idag?
Koselig med besøk idag. .. skal de overnatte?
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Slitsom natt her. Wael kom inn til oss. Hadde tissa på seg og bare skrek så var umulig å legge han tilbake....
Etter det lå han mer eller mindre oppå meg. Og jeg hadde/har kraftige menssmerter, og måtte til slutt stå opp å ta paracet, og prøve å slappe av i sofaen....
Vet ikke hva vi skal idag. . Dere da?![]()
De glemmer fort heldigvisJa nå ga jeg hun et nytt spill med flere brikker, så får vi se hvor lang tid det tar før hun mestrer det å
Det går bra med hun idag, klager litt innimellom over at det gjør vondt. Men stort sett er det glemt
Ja alltid koselig med besøk av søsknene hansom han/dem kommer i kveld så blir det overnatting
men han ene skulle jobbe idag, så han måtte se an på hvor sliten han er
hehe..
Takk. Ja sov helt ok. Men våknet en del. Er litt vondt som rier også kommer det i tak :-( :-( pain! Dritt mensen hehe....Uff dahåper du fikk sove eller evt får sove litt idag! Og ikke minst at smertene har blitt bedre! Er så vondt
![]()
De glemmer fort heldigvisOg lett å avlede de :-D :-D
Håper han/de kommer da ;-)
Takk. Ja sov helt ok. Men våknet en del. Er litt vondt som rier også kommer det i tak :-( :-( pain! Dritt mensen hehe....