Lørdag 15 november

En tråd i 'September 2012' startet av mammatil2prinsesser&1prins, 15 Nov 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ja det skjønner jeg at dere gjør :) men kansje litt koselig å i desember? Jeg syns hverfall det er fint når det er mørkt ute og julepynten syns ekstra godt :D

Ntåå så gøy :D spekkhoggere er så fine:rolleyes: husker jeg ønsket meg en når Free Willy kom på film :p haha

2. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Nei, jeg syntes den var veldig god, likna på vanlig :)

3. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Nei så kjedelig! Men godt det var pga hosting og ikke omgangssyke da!;) håper det gir seg med den gangen..

• Liker Liker x 1
  4. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Jeg får nok ligge å kose meg i mårra ja :D dusjet ungene og meg selv idag, sånn at jeg slipper det imårra før besøket:p dem er her rundt kl.12 :) får besøk av miste søsteren til L, og broren og dama med den lille babyen :D:D gleder meg til å hilse på den lille:rolleyes:

Du gjorde det også ja:) jeg skal smøre til det har gått 2 uker, for da ville han at jeg skulle komme tilbake for en sjekk;) så hører jeg med han om jeg skal fortsette eller ikke :)

• Liker Liker x 1
  5. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ja det er det jeg liker å :) han nevnte at sånn tekst type som jeg/vi valgte, kan også brukes som grener til blomster senere:) men jeg kommer nok ikke til å bygge på den siden den er såpass stor ;)

Hehe ja det er bare det å få kommet igang og bestilt time :p laget du den du har selv eller? :) har du et bilde å kansje? :D

De har nok ganske lik effekt siden begge ble anbefalt her også ;) men tror han sa at han selv hadde brukt bepanthen på sine :)

Men glitter ER jo fint da:D jeg elsker glitter og alt som skinner selv :p hehe.. sikkert kjempe fine negler på jentene dine med de fargene da:rolleyes:
    Ja det er jo kjempe bra at dem alle leker fint sammen:) også at dere har en nabojente som kommer i samme klasse :D;)

6. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Som berg-og-dalbaner:D

7. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Så bra da :) husker vi solgte noe caffe og kakao på soyamelk i caféen jeg jobbet, men smakte aldri på det :p

8. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Godt med en enkelt vakt midt opp i bursdagsfeiring og slikt :)
    Jeg har bakt sjokoladekake som skal pyntes i morgen - spent på resultatet :)
    Og i morgen formiddag skal jeg lage fudge/snickers/konfekt :p greit å ha noe glutenfritt alternativ, i tillegg er den sukkerfri :)
    God natt!
    De fleste sover vel allerede!

Del denne siden