Lørdag 15 november

Vi lever for den blåtimen i desember. Var jo på Svalbard i november i fjor, og der var det svarte natta døgnet rundt og DET syntes vi var rart :p

Ja, det var morro. Så Spekkhoggere og Vågehval :D

Ja det skjønner jeg at dere gjør :) men kansje litt koselig å i desember? Jeg syns hverfall det er fint når det er mørkt ute og julepynten syns ekstra godt :D

Ntåå så gøy :D spekkhoggere er så fine:rolleyes: husker jeg ønsket meg en når Free Willy kom på film :p haha
 
Mmmm så mye godt dere har fått i dere :D er det stor forskjell på smak når det kommer til den kakaoen og vanlig?
Nei, jeg syntes den var veldig god, likna på vanlig :)
 
God kveld jenter :)

Våknet kl 4 i natt av en unge som heter Wael, som spøy utover hele senga....!!!! Flaks det ikke kom på meg. Var pga hosting :-(
Så hvis det fortsetter ikveld/natt, ringer jeg legen på mandag. Hostesaft hjelper ikke, når det kommer mange hostekuler.

Er ventolin effektivt? Hva heter den andre Eskil og Hermine bruker?

Nå er vi hjemme igjen. Trøtt som søren, så blir tidlig kveld :)

Har dere det fint? :-D

Nei så kjedelig! Men godt det var pga hosting og ikke omgangssyke da!;) håper det gir seg med den gangen..
 
Tidlig morgen hos dere da.. får du sove ut i morgen ? :-D
Hvem får dere besøk av i morgen?

Mener jeg smurte i 2-3 uker :) Husker ikke helt. ...

Jeg får nok ligge å kose meg i mårra ja :D dusjet ungene og meg selv idag, sånn at jeg slipper det imårra før besøket:p dem er her rundt kl.12 :) får besøk av miste søsteren til L, og broren og dama med den lille babyen :D:D gleder meg til å hilse på den lille:rolleyes:

Du gjorde det også ja:) jeg skal smøre til det har gått 2 uker, for da ville han at jeg skulle komme tilbake for en sjekk;) så hører jeg med han om jeg skal fortsette eller ikke :)
 
Personlig og enkelt er mitt motto:D hehehe..

Din heldiggris, må få laga de 2 siste med navnene til de 2 minste her og:) Er det og få det gjort;) Ikke alltid jeg har like god tid til det:p

Ja, jeg har kun brukt helosan, men er nok kanskje sant at bepanthen er bedre, litt fettere i det:)
Nåååårh, så søtt:) Lille prinsessa<3 Glitter er en super, men nødvendig siste finish:D Er sånn her og; Mathea skulle ha rød, men sølvglitter på etterpå;) OG Neline ville ha ha jule-grønn med glitter i, så det fikk hun:D

Hårbøyler med masse "diamanter" og annet dill på er et "must" i huset her og:D

Mathea koste seg stort i bursdag og jentene er nettopp kommet hjem fra lek hos nabojenta, hu og elly skal gå i samme klasse til høsten, så supert alle 3 kan leke fint sammen:)

Ja det er det jeg liker å :) han nevnte at sånn tekst type som jeg/vi valgte, kan også brukes som grener til blomster senere:) men jeg kommer nok ikke til å bygge på den siden den er såpass stor ;)

Hehe ja det er bare det å få kommet igang og bestilt time :p laget du den du har selv eller? :) har du et bilde å kansje? :D

De har nok ganske lik effekt siden begge ble anbefalt her også ;) men tror han sa at han selv hadde brukt bepanthen på sine :)

Men glitter ER jo fint da:D jeg elsker glitter og alt som skinner selv :p hehe.. sikkert kjempe fine negler på jentene dine med de fargene da:rolleyes:
Ja det er jo kjempe bra at dem alle leker fint sammen:) også at dere har en nabojente som kommer i samme klasse :D;)
 
Nei, jeg syntes den var veldig god, likna på vanlig :)

Så bra da :) husker vi solgte noe caffe og kakao på soyamelk i caféen jeg jobbet, men smakte aldri på det :p
 
Godt med en enkelt vakt midt opp i bursdagsfeiring og slikt :)
Jeg har bakt sjokoladekake som skal pyntes i morgen - spent på resultatet :)
Og i morgen formiddag skal jeg lage fudge/snickers/konfekt :p greit å ha noe glutenfritt alternativ, i tillegg er den sukkerfri :)
God natt!
De fleste sover vel allerede!
 
Back
Topp