Thunderella
Gift med forumet
ORIGINAL: Marinah
ORIGINAL: jcma
ORIGINAL: Marinah
ORIGINAL: jcma
alle som følger litt med i media har sett slike bilder!
dette kaller eg skremsel propaganda bilder...for eg tror ikkje det er slik alle dyrene har det.
desuten såg eg på nrk på søndag,tror det heter newton det programet,er for barn\ungdom...
der var det forsøk på rotter i forhold til hjernens tankegang osv.
synest ikkje det såg så mye betre ut en noen av desse bildene......
uansett...
lurer forsatt på om noen av dere som er i mot ville sakt nei til livsnødvendig medisin til seg eller barna,fordi det var testet på dyr??
sier heller ikke at ALLE har det så ille, er sikkert de som har det bedre osv.. MEN poenget mitt var at ved å se på disse bildene, ser man at forsøksdyr blir ikke behandlet bra uansett om ikke alle ender opp med å se sånn ut.
Jeg synes det er mye bedre å la frivillige la seg teste mot en stor pengesum f eks.. eller bruk kriminelle som har begått grusomme handlinger som drap, og mishandling/misbruk a barn. Da gjør de det hvertfall ikke igjen.
men ville du sakt nei om barnet ditt,du ,eller andre nærme deg trengte en livsviktig medisin for og overleve.og denne medisinen var testet på dyr??????
Om barnet mitt holdt på å dø og jeg hadde valget mellom å gi henne en medisin som var testet på dyr, ellers døde hun garantert, ville jeg seff tatt imot medisinen. men var hun veldig syk, men ikke "dødssyk" , og klart seg ville jeg faktisk takket nei, og heller valgt noe annet som IKKE var testet på dyr.
Hvis du snur litt på det du selv først har skrevet der, så ville barnet dødd UTEN medisinen som var forsket frem på dyr..
Alikevel er du imot det på alle bauger og kanter!!
Tenk alle barnelivene som går tapt pga såkalte "dyrevernere"..