Lærling

Prinsemamma23

Betatt av forumet
Begynner som lærling i dag, det har jeg gledet meg veldig til..:) Men som jeg og samboeren min sier, det blir litt skummelt også for nå skal jeg jobbe 100% frem til jeg skal ut i permisjon 3 veker før fødsel.. Tida kommer til å gå fort..:D Blandet følelser, noen andre som har det til fødselen?

Masse lykke til i dag :D :D hva du skal i lære som? :)

Tror nok vi alle har blandede følelser på dette med fødselen :)
Jeg er 3 gangs men enormt spent å nervøs likevel :) det blir jo noe helt annet med en liten igjen når de to andre er så store blitt :)

Masse lykke til :) å hva skal du begynne å jobbe som ? :) :)
Jeg er førstegangs og har blanede følelse rundt hele greia jeg, graviditet, fødsel og livet etter. Noe skremmer vette ut av meg andre ting tar jeg med ro. Men tror det er slik for alle :) :)

Lykke til :D !! Høres spennende ut. Jeg grugleder meg til fødsel, er igrunn Tusen ganger mer redd for barseltårene :o de er grusomme. Fikk en forsmak på dem her en dag, åhuff. Håper jeg slipper unna denne gang :p

Masse lykke til :) å hva skal du begynne å jobbe som ? :) :)
Jeg er førstegangs og har blanede følelse rundt hele greia jeg, graviditet, fødsel og livet etter. Noe skremmer vette ut av meg andre ting tar jeg med ro. Men tror det er slik for alle :) :)
Helsefagarbeider.:) Jeg også er førstegangsfødene, det er alt rundt som skal skje som skremmer meg mest..

Lykke til med lærlingplass :happy:

Jeg er førstegangsfødende, gruer meg ikke noe særlig til fødselen men er veldig spent på det som kommer etter. Har slitt mye med hormoner og har noen nedturer som er helt forferdelige, håper jeg har fått det meste nå så jeg slipper å gå helt i kjelleren mens jeg har en nyfødt :rolleyes:

Masse lykke til i dag :)

Håper det lever opp til forventningene ^-^

Back
Topp