Til deg som har 100% stilling:
- hvor mange undervisningstimer har du i uka?
- Kontaktlærer? Hvor stort tillegg for du?
- hvor mange undervisningstimer har du i uka?
- Kontaktlærer? Hvor stort tillegg for du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der jeg jobber er det 24 undervisningstimer i u-skolen og 26 i barneskolen. Er man kontaktlærer så får man skrive av en time på dette, altså 25 timer.Gulda skrev:
Tillegg er 10 tusen i "bunn" og 500 pr. elev man er kontaktlærer for. Men dette er ulikt fra kommune til kommune.
IsThaBeth skrev:
Der jeg jobber er det 24 undervisningstimer i u-skolen og 26 i barneskolen. Er man kontaktlærer så får man skrive av en time på dette, altså 25 timer.Gulda skrev:
Tillegg er 10 tusen i "bunn" og 500 pr. elev man er kontaktlærer for. Men dette er ulikt fra kommune til kommune.
Varierer ikke undervisningstimene i ungdomsskolen etter hvilke fag dere underviser i?
*Skorpion84* skrev:
IsThaBeth skrev:
Varierer ikke undervisningstimene i ungdomsskolen etter hvilke fag dere underviser i?
Jo. En norsktime f.eks er større prosentstilling enn en gymtime. Det har med for- og etterarbeid å gjøre.
Kontaktlærer her er 1000,- pr elev i løpet av året med en minimumslønn på 10 000. Så hvis man har færre enn 10 elever, skal man fremdeles ha 10 000,-
Gulda skrev:
*Skorpion84* skrev:
IsThaBeth skrev:
Jo. En norsktime f.eks er større prosentstilling enn en gymtime. Det har med for- og etterarbeid å gjøre.
Kontaktlærer her er 1000,- pr elev i løpet av året med en minimumslønn på 10 000. Så hvis man har færre enn 10 elever, skal man fremdeles ha 10 000,-
For å svare for meg selv så varierer ikke timeantallet der jeg jobber uansett hvilke fag man har i u-skolen. Men mener noen lager individuelle avtaler.