N
neledam
Guest
kjenner at latskapen min utsetter å øve på dette.
Ja det er et slit altså. Hvertfall for meg som får vondt av søl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kjenner at latskapen min utsetter å øve på dette.
Haha. Så enig. Kan ikke huske vi øvde med storebror heller. Vi bare begynnte når han var så stor at han greide det med en gang.kjenner at latskapen min utsetter å øve på dette.
Tviler. Hvis du bare venter så klarer de det helt fint med en gang etterhvert. Ser ingen grunn til å øve på dette.Ja det er et slit altså. Hvertfall for meg som får vondt av sølmen må vel gjennom det en gang uansett.
Tviler. Hvis du bare venter så klarer de det helt fint med en gang etterhvert. Ser ingen grunn til å øve på dette.
Her klarer hun å drikke av kopp. Problemet er at hun begynner å tulle og leke med den. Da blir det fort søl.
Jepp. Dessuten tror jeg ikke det er det at de ikke klarer drikke. Men at noe av finmotorikken ikke er enda, så det er vanskelig for dem og at de foreløpig synes det er gøyest å kaste ting rundt. Det går over når de blir 2-3 år.Tror du det altså? Jeg vurderte å bare vente til hun begynner i bhg og la de stresse med det, hehe.
Nå har hun dessuten søla så mye og blitt våt så mange ganger at ho ikke vil drikke av den...
Samme her og litt for mye brå bevegelser. Alt dette går over av seg selv når de blir eldre.Her klarer hun å drikke av kopp. Problemet er at hun begynner å tulle og leke med den. Da blir det fort søl.
Men kaster hun det ikke på gulvet etter en stund? Problemet er jo ikke selve drikkingen. Men heller lekingen med alt mulig.Jeg synes faktisk ikke vi har øvd noe særlig, hun hat alltid foretrukket glass/kopp fremfor tutekopper. Er vant med at hun har brukt det siden 4 mnd alderen..
De blir noen uhell i starten når de skal drikke HELT selv, men går fort over. Om de ikke er vant til å drikke av kopp/glass så tar det litt tid å lære seg å forme munnen til glasset, samt at alt vannet kommer på engang..
Sebra har veldig gode glass til de små.
Men kaster hun det ikke på gulvet etter en stund? Problemet er jo ikke selve drikkingen. Men heller lekingen med alt mulig.
Må bare takke deg for tipset om å løfte på armene i stedet for koppen, mini skjønte det så mye raskere da!Genial måte å lære seg å drikke frå kopp? No når det er super vær ute så får han lov å drikke frå vanleg kopp i bassengetLitt søl, men det gjer bo ikkje noko. Får jo berre vatn som evt havnar i vatn
![]()
Må bare takke deg for tipset om å løfte på armene i stedet for koppen, mini skjønte det så mye raskere da!![]()
Må bare takke deg for tipset om å løfte på armene i stedet for koppen, mini skjønte det så mye raskere da!![]()
Ja det hjalp her ogdrikker fint av wow koppen nå, har utsatt å prøve på vanlig kopp
![]()
Samme her, kniskjenner at latskapen min utsetter å øve på dette.