Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du virkelig at alle 10 åringer lærer hvordan de skal forholde seg til hunder? At de lærer det på skolen? Det kan jg love deg at de ikke lærer på skolen her, og mange barn i gata her kunne funnet på å gjøre det samme(sprute vann) som han gjorde på din hund. Jeg syns det er så respektløst å kalle denne guttenfor en drittunge! DU hadde en mulighet og et ansvar her å lære hunden din og gutten noe av dette, men du valgte å snakke strengt og la de andre vennene hans bli sur på han for det. Du skulle ha fortalt han med en god stemme hva som var feil og hva man kan gjøre med hunder- slik at han et det til neste gang og hunden din skjønner at gutten var snill.
Jeg skjønner at det er vanskelig å gjøre tingg riktig i en slik situasjon, men da kan du iallefall ikke skrive dritt om en unge du ikke kjenner. Jeg hadde blitt sur om dette var mitt barn, ikke på han men på deg! Til han ville jeg ha snakket rolig om saken, lært han masse og deretter hilst masse på hunder me han
Fra min kjære iPhone<3ææ
Ærlig talt?
Hadde du vært mor til den gutten hadde du ikke hatt RETT TIL å bli sur påTS her, for da hadde det vært DIN feil at barnet ditt oppførte seg som en drittunge. Jeg vil på ingen måte unnskylde en 10 år gammel gutt som med normalt vett i hodet burde forstå at man ikke oppfører seg slik mot hverken mennesker eller dyr, men mora hans hadde jeg jammen angrepet for slett barneoppdragelse!
EnigÆrlig talt?
Hadde du vært mor til den gutten hadde du ikke hatt RETT TIL å bli sur påTS her, for da hadde det vært DIN feil at barnet ditt oppførte seg som en drittunge. Jeg vil på ingen måte unnskylde en 10 år gammel gutt som med normalt vett i hodet burde forstå at man ikke oppfører seg slik mot hverken mennesker eller dyr, men mora hans hadde jeg jammen angrepet for slett barneoppdragelse!
Enigman kan ikke alltid snakke med en "gosselig" og mild stemme til større barn. Er det ikke lov til å kjefte på unger som oppfører seg dårlig lengre?
Hadde en mamma kommet bort til meg å kjeftet fordi jeg hadde snakket til ungen hennes på et slikt grunnlag så hadde jeg spruta vann i trynet på kjerringa og sett hvor mild og god hu var i stemmen da. Unger blir jo unnskyldt hele tiden nå..alt skal være så pedagogisk riktig og gud forby at en unge føler seg ubekvem eller tett etter at han/hun har gjort noe tett.
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Voksne som skrivet at andre barn er drittunger, er ikke særlig voksen i tankegangen.Barn som er slemme mot dyr, er drittunger.
Jeg tror også mange barn er som de er Fordi foreldrene ikke snakker til dem!Blir litt satt ut hva enkelte skriver jeg, slå tilbake å kalle andre drittunger er ikke særlig modent. Ikke rart enkelte barn er som de er..
OkVoksne som skrivet at andre barn er drittunger, er ikke særlig voksen i tankegangen.
Man kan fint ha barn som ee greie mot dyr, uten å være lite voksen i tankegangen.OkDa er jeg heller mamma som er lite voksen i tankegangen min. Som har en fantastisk datter som er empatisk mot dyr.