Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vesle_mor
Går det ikke an å ta opp et lån som ikke heter forbrukslån da? [8D] Tenker på å låne fra banken jeg tilhører, ikke på noe city bank opplegg! Er da ikke helt gal (enda)..
Men hvorfor har de forbrukslån hvis så mange brenner seg på dem, råder de ikke folk fra å ta slike lån hvis de vet at de ikke vil kunne håntere lånet?
Vel, saken er at jeg trenger ca 100 000 sårt til et par ting som jeg ikke vil gå dypere inn i...men vil jo ikke bli gjelsslave heller da[8|]
ORIGINAL: jk81
Går det ikke an å ta opp et lån som ikke heter forbrukslån da? [8D] Tenker på å låne fra banken jeg tilhører, ikke på noe city bank opplegg! Er da ikke helt gal (enda)..
Men hvorfor har de forbrukslån hvis så mange brenner seg på dem, råder de ikke folk fra å ta slike lån hvis de vet at de ikke vil kunne håntere lånet?
Vel, saken er at jeg trenger ca 100 000 sårt til et par ting som jeg ikke vil gå dypere inn i...men vil jo ikke bli gjelsslave heller da[8|]
Nordea har noe som heter Check in lån.. Der kan du låne opptil 100.000 uten sikkerhet, men du må være under 30 år mener jeg grensa er.. Og det har ingenting med hvor stor stilling du har,men hvor mye inntekten er.. Jeg har check in lån der og renta er ikke så høy heller... Gå i banken, si hva du trenger penger til så hjelper de deg der [:)]
Lykke til [:)]
ORIGINAL: catgun
tja, man kan vel det
nei, det er overhodet ikke lurt!!!
jeg syns folk som tar opp forbrukslån graver sin egen grav (alt er relativt, selvfølgelig)
Hmmm hvordan da om jeg tørr å spørre [:)][:-]
ORIGINAL: IshavsPia
Trur ikkje du får lån m bare 50% jobb.. Ska vel godt gjøres..
Forbrukslån har sinnsyke renter [&:]
ORIGINAL: #minime#
Du kan få forbrukslån i banken du bruker uten å ha full stilling!
Men tror ikke du får mer enn 20-30 tusen! De anbefaler det heller ikke.
Har du lån på leilighet eller hus som du kan refinansiere?? Det er nok isåfall det billigste i forhold til renter..
nope samboer eier huset [:)]
ORIGINAL: fairy
Jeg fikk ikke 20 000 i lån fra banken min, engang. Jeg ba om det i forbindelse med samvlisbrudd, hvor jeg måtte ha endel møbler etc.
Jeg har 100% stilling, tjener 315 000 kr i året.
ORIGINAL: Hello_Cupcake
ORIGINAL: #minime#
Du kan få forbrukslån i banken du bruker uten å ha full stilling!
Men tror ikke du får mer enn 20-30 tusen! De anbefaler det heller ikke.
Har du lån på leilighet eller hus som du kan refinansiere?? Det er nok isåfall det billigste i forhold til renter..
nope samboer eier huset [:)]
Hvis samboren din eier et hus er det nok at du går i vanlig bank og tar han med slik at han kan være kausjonist. Da får du sikkert lånt 100 000,- på flekken til en gunstig rente. Ser at dere skal gifte dere snart så det bør jo være en smal sak.
Hmm takk for rådet...men tror nok jeg skal prøve å få en 100% stilling før jeg prøver meg på et lån, eller kanskje jeg bare sparer...men skal nok i banken og bare høre hva de anbefaler, og hvor mye jeg eventuelt må betale i mnd med renter...[:)]
Hadde aldri i livet giddet å ta et forbrukslån på 100 000,- og betalt skyhøy rente. Du kommer aldri til å bli ferdig med det. Hvis du vurderer det ville jeg sett hva avdragene og renten vill blitt hver månede så kan du se om du har råd til å betale noe ned på lånet eller om alt bare er renter.