LØRDAG

Alt gikk fint idag. Ca 200 kr i timen :) supert for meg :)
Varmt i dag ..... Så ble jækla solbrent haha.... Sånn er det noen ganger :)

Hva har dere gjort idag? Vært på farten i 11 timer. Ungene sover og Khalid trener= jeg nyter stillheten :) trenger det og...

Alt bra med dere?

Sent from my iPad using BV Forum bsq

Hva har dere gjort idag? Vært på farten i 11 timer. Ungene sover og Khalid trener= jeg nyter stillheten :) trenger det og...

Alt bra med dere?

Så bra du fikk solgt så bra :)
Godt jobba!!

Surfer mobilt!

Jeg leser og leser, men dagene går med til tid med barna og svigerfamilien, så jeg rekker ikke helt over!
Ser bilder av fine sveiser på både mammaer og unger og får med meg hva dere driver med om dagen :)

Vi fikk oss båttur i dag!! Til en liten øy med en fin bukt med Strand. En helt fantastisk herlig dag for voksne og barn!
ImageUploadedByBV Forum1405795316.489937.jpg
ImageUploadedByBV Forum1405795332.190829.jpg

Surfer mobilt!

Alt bra med dere?

Så bra lønn da:D å bli solbrent hører vel til om sommeren:P

Alt bra her:) ungene sover og jeg KOSER meg med freia sin sjokolade med oreobiter i:rolleyes: OG en ny type burn ;) hehe..

Alt bra med dere?

Så greit med bra betalt når man først jobber en hel lørdag! :):)

Så flink Wael er å tegne! :):)

Asle liker å tegne han også, så jeg håper interessen holder seg når han blir eldre. Da kan vi kose oss mye fremover, han og jeg :D Elsker å tegne og male og denslags :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg leser og leser, men dagene går med til tid med barna og svigerfamilien, så jeg rekker ikke helt over!
Ser bilder av fine sveiser på både mammaer og unger og får med meg hva dere driver med om dagen :)

Vi fikk oss båttur i dag!! Til en liten øy med en fin bukt med Strand. En helt fantastisk herlig dag for voksne og barn!
Vis vedlegget 69094
Vis vedlegget 69095

Surfer mobilt!

Så koselig med båttur:D likte misnten det godt eller? Hadde blitt nervøs om jeg skulle hatt Liana i båt.. haha

Vis vedlegget 69094
Vis vedlegget 69095

Surfer mobilt!

Så flink du er!
Og så fine bilder! :) det der så herlig ut. Elsker sjøen! :D

Haha ikke sant:D skikkelig harding det der:P

Så deilig å bade da:) varmt vann eller? Har ikke spist ørret siden jeg gikk på barneskolen:eek:
Det var forfriskende! Sikkert 20º i sjøen altså - no kiddin'. Var ikke kaldt i det hele tatt, og jeg er pysete på å bade i sjøen altså!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så koselig med båttur:D likte misnten det godt eller? Hadde blitt nervøs om jeg skulle hatt Liana i båt.. haha
Han elsket det og satt som et lys!
Vi snakket mye om på forhånd at man måtte sitte stille, og han "kjeftet" på han som styrte båten da han stod for å se at han ikke traff steiner på vei inn :-p
En super dag altså! Og Lillebror sovnet i bæresele og ble lagt på madrass i skyggen og sov veldig godt :)
Svigermor handlet og sørget for at vi fikk en hel dag der ute med kaffe, brus, smoothie, lunch og middag! :)
Kunne så inderlig ønske vi kunne blitt her lenger!!

Surfer mobilt!

Så flink du er!
Og så fine bilder! :) det der så herlig ut. Elsker sjøen! :D

Ja vi er jo noen innlandsrotter egentlig, men vi nyter dette når vi kan!

Surfer mobilt!

Det var forfriskende! Sikkert 20º i sjøen altså - no kiddin'. Var ikke kaldt i det hele tatt, og jeg er pysete på å bade i sjøen altså!:)

Varmt i sjøen her og altså :) helt fantastisk!!

Surfer mobilt!

Hvordan er tempen i sjøen hos dere? Lurte litt på å tusle ned i stranda her, men jeg feiga ut :rolleyes::p;)
Det er digg med sommer!! :D

Det var så deilig i vannet skal jeg si deg! Følte meg som ei havfrue der jeg fløyt med strømmen. ANBEFALES!;)

Han elsket det og satt som et lys!
Vi snakket mye om på forhånd at man måtte sitte stille, og han "kjeftet" på han som styrte båten da han stod for å se at han ikke traff steiner på vei inn :-p
En super dag altså! Og Lillebror sovnet i bæresele og ble lagt på madrass i skyggen og sov veldig godt :)
Svigermor handlet og sørget for at vi fikk en hel dag der ute med kaffe, brus, smoothie, lunch og middag! :)
Kunne så inderlig ønske vi kunne blitt her lenger!!

Surfer mobilt!

For en drømmedag! :D

Det var så deilig i vannet skal jeg si deg! Følte meg som ei havfrue der jeg fløyt med strømmen. ANBEFALES!;)

Syns jeg ser deg ;)
Må kanskje tusle ned i stranda i morgen da. Har ei lita badestrand rett nedi veien her. Har kjøpt verdens minste og nusseligste crocs til Asle så vi er klar til å vasse litt :) bada Jenny og eller??

Så greit med bra betalt når man først jobber en hel lørdag! :):)

Så flink Wael er å tegne! :):)

Asle liker å tegne han også, så jeg håper interessen holder seg når han blir eldre. Da kan vi kose oss mye fremover, han og jeg :D Elsker å tegne og male og denslags :)

Ja,herlig det :)
Ja,håper interessen holder seg her og. Gøy når de er krative,for det ekke jeg ;)
Maler/tegner du mye? Hva liker du å lage da? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Så bra lønn da:D å bli solbrent hører vel til om sommeren:P

Alt bra her:) ungene sover og jeg KOSER meg med freia sin sjokolade med oreobiter i:rolleyes: OG en ny type burn ;) hehe..
Ja greit med penger det :) ja solbrent er sommer,men desverre farlig og :(
Deilig med sjokkis. 3-4 dager siden jeg spiste sjokolade, må klare det denne gangen :)
Fikk hjemmelaget nougat fra en konfektbutikk idag,mwn tok ingen :) hehe....

Hvordan burn er det da? :)

Vis vedlegget 69094
Vis vedlegget 69095

Surfer mobilt!
Såååå fint dere har hatt det .. :) så ut som om Eskil storkoste seg :)
Savner saltvannet :(

Syns jeg ser deg ;)
Må kanskje tusle ned i stranda i morgen da. Har ei lita badestrand rett nedi veien her. Har kjøpt verdens minste og nusseligste crocs til Asle så vi er klar til å vasse litt :) bada Jenny og eller??

Vi har aldri sett behov for badesko eller liknende før! Men i dag skjønte jeg poenget. Svigerfamilien bor jo utpå her og liker ikke å henge på de vanligste strendene som ofte er de med finest sand. Så der vi var i dag vAr det ganske steinete og ungene ville ikke gå noe særlig mot og i sjøen. Så vi lot dem gå endel med de vanlige sandalene sine. T har sandaler fra Keen, de tåler nok saltvann ganske bra. Men minsten sin er av skinn, så det spørs :-o :-p
Men jeg må si det var godt å slippe sandstrand og få sand overALT ;)

Surfer mobilt!

Back
Topp