LØRDAG

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen :-)
Skal dra på jobb straks. Skal jobbe på en western festival. Håper jeg får solgt masse :-D over 11 mil hver vei.. lang dag...

Har dere sovet godt? Nå har Mina startet å våkne Før 6... og vekker hele huset, da hun hopper ut av senga... vekker Wael og deretter oss.... gøy ;-) ;-)

Hva skal dere? Ha en flott dag :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

God morgen! :) Lykke til med festivalen, lennypenny! Laaaang kjøretur..
Her våknet vi kvart over 5 i dag tidlig. Aaaaaltfor tidlig! o_O Asle overnattet borte for første gang fra tirsdag til onsdag, og da sov han til 08:45 :eek: syns godt han kunne gjort det til en vane!!
Her skjer det ikke mye i dag. Det har meldt knallvær, så det er vel en viss fare for at bassenget havner ut på altanen etter hvert :) men mest av alt gleder jeg meg til å snike meg til en lur sammen med Asle ;):)
Ha en fantastisk fin dag!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skal dra på jobb straks. Skal jobbe på en western festival. Håper jeg får solgt masse :-D over 11 mil hver vei.. lang dag...

Har dere sovet godt? Nå har Mina startet å våkne Før 6... og vekker hele huset, da hun hopper ut av senga... vekker Wael og deretter oss.... gøy ;-) ;-)

God morgen:)
Kjenner godt til den jentene vekker Emmeth rundt 6 hver morgen de også:eek::p då utrolig kult med western festival:D krysser fingrene for at du for solgt MASSE:):):rolleyes:

•☆Tastedingsen☆•

Her våknet vi kvart over 5 i dag tidlig. Aaaaaltfor tidlig! o_O Asle overnattet borte for første gang fra tirsdag til onsdag, og da sov han til 08:45 :eek: syns godt han kunne gjort det til en vane!!
Her skjer det ikke mye i dag. Det har meldt knallvær, så det er vel en viss fare for at bassenget havner ut på altanen etter hvert :) men mest av alt gleder jeg meg til å snike meg til en lur sammen med Asle ;):)

Ojj, skak si han sov lenge borte på overnatting;) hehe, vil tidlig opp og kose med mamma når han er hjemme da vettu:p:cool: hehehe. .
Deilig med en rolig dag hjemme i finværet:)

•☆Tastedingsen☆•

Her sto unga opp halv 7 og jeg sov til halv 10, mannen er så snill og lar meg sove:)

Idag skal vi på stranda med ett vennepar og barna dems, blir koselig:):)

Dro til frisøren igår og fikk gratis pannelugg siden jeg og venninna mi kom på.drop-in:D
1405764459461.jpg

•☆Tastedingsen☆•

Her sto unga opp halv 7 og jeg sov til halv 10, mannen er så snill og lar meg sove:)

Dro til frisøren igår og fikk gratis pannelugg siden jeg og venninna mi kom på.drop-in:D
Vis vedlegget 69045

•☆Tastedingsen☆•
Så fin med pannelugg! Det kledde du virkelig.:)
Kos dere på stranda!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe..Typisk at de sover lenge når de er borte på besøk. :) Kos dere masse i finværet og god dubb til dere begge. ;)

Mina går for "Du må ikkje sova bort sumarnatta"?;) Ha en fin dag på jobb, selv om dagen blir lang.

God dag!
Sol og finvær her, så nå sitter jeg og venninna mi ute og soler oss, mens mannen sover av seg siste rest av rusen inne på sofaen.:p
Ingen planer her, anna enn å nyte dagen!:)

Så fin på håret mammatil2prinsesser&1prins! :):) Nå ble du enda mer lik Emmeth! Han er som snytt ut av nesa di, lille skjønnasen! :) kos dere på stranda! :)
Luren er allerede vel overstått og Asle er fortsatt sur som et rognebær. Dette blir en super dag! :P;) Far i huset rømte åstedet under påskudd av at vi måtte ha flere WoW-kopper :P de er forøvrig helt geniale! :D sola er i ferd med å komme over hustaket, så nå nærmer det seg badedags :):)

Lennypenny: enda en liten morgenfugl i hus? Håper det gir seg etterhvert;) ha en fin dag på jobb!

Volven: typisk at dem skal dra seg lenge om morgen når de sover hos andre! Sånn er mine å :P dumt Asle ikke var så blid etter lurer sin..håper du er blid da:D:P hehe.. hjelper nok med litt vannlek;)

Mammatil2prinsesser&1prins: så pen du er! Og kjempe fin på håret! :D luggen kledde deg godt;):D kos deg på stranda idag:)

Lilla-87: brune og fine bein du har fått av sola:cool: hehe.. mine er skikkelig bleike:P kos deg med det du måtte finne på idag:D

Hei på dere:)

Her våkna Liana kl 6:30 idag, og Leoh våkna av hun via babycallen :P han sover nå sin andre lur og Liana har også fått sovet idag :) vi har vært ute før lunsj, og jeg og Emira handlet etter det! Nå har vi sett to episoder av "jul i svingen":cool: haha.. kan ikke si jeg har kommet i julestemning enda:P

Snart skal jeg begynne med pizza, så får vi se hva som skjer etter middagen:)

Noen bilder jeg har tatt idag:)
1405777218242.jpg
1405777242869.jpg

Leoh har fått seg en tøffere "look" idag:P
1405777289999.jpg
1405777267438.jpg
1405777279218.jpg

Her våkna Liana kl 6:30 idag, og Leoh våkna av hun via babycallen :P han sover nå sin andre lur og Liana har også fått sovet idag :) vi har vært ute før lunsj, og jeg og Emira handlet etter det! Nå har vi sett to episoder av "jul i svingen":cool: haha.. kan ikke si jeg har kommet i julestemning enda:P

Vis vedlegget 69067
Vis vedlegget 69069

Vis vedlegget 69072
Vis vedlegget 69070
Vis vedlegget 69071
Herlig sveis på minstemann! Riktig så tøff blei han.:D
Kos dere masse med pizza! Vi har bada i sjøen neom her og tørker oss på verandaen nå. Skal spise marinert ørret, poteter og salat etter hvert.:-)

Kos dere masse med pizza! Vi har bada i sjøen neom her og tørker oss på verandaen nå. Skal spise marinert ørret, poteter og salat etter hvert.:-)

Haha ikke sant:D skikkelig harding det der:P

Så deilig å bade da:) varmt vann eller? Har ikke spist ørret siden jeg gikk på barneskolen:eek:

Vis vedlegget 69067
Vis vedlegget 69069

Vis vedlegget 69072
Vis vedlegget 69070
Vis vedlegget 69071

Fininger! :)
Leoh ser skikkelig badass ut i gåstolen! :P

Hvordan er tempen i sjøen hos dere? Lurte litt på å tusle ned i stranda her, men jeg feiga ut :rolleyes::p;)
Det er digg med sommer!! :D

Fininger! :)
Leoh ser skikkelig badass ut i gåstolen! :P

Hehe ja må jo være litt badass iblandt å:):P nå har sveisen falt ned, så da er han bare søte lille Leoh igjen:P hehe..

Vis vedlegget 69045

•☆Tastedingsen☆•
Du kledde lang lugg kjempe mye ♡ fin du er ♡
Håper dere har det fint. Hvordan går det med Emmeth? :-) og jentene? :-)

Last edited:
Wael har tegna hjerte (blir opp ned her) og en gris, syntes han er flink jeg :) *stolt*

Sent from my iPad using BV Forum bsq

Back
Topp