Det var herlig jaSåååå fint dere har hatt det ..så ut som om Eskil storkoste seg
![]()
Savner saltvannet
Sent from my iPad using BV Forum
Surfer mobilt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var herlig jaSåååå fint dere har hatt det ..så ut som om Eskil storkoste seg
![]()
Savner saltvannet
Det var forfriskende! Sikkert 20º i sjøen altså - no kiddin'. Var ikke kaldt i det hele tatt, og jeg er pysete på å bade i sjøen altså!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Han elsket det og satt som et lys!
Vi snakket mye om på forhånd at man måtte sitte stille, og han "kjeftet" på han som styrte båten da han stod for å se at han ikke traff steiner på vei inn
En super dag altså! Og Lillebror sovnet i bæresele og ble lagt på madrass i skyggen og sov veldig godt![]()
Svigermor handlet og sørget for at vi fikk en hel dag der ute med kaffe, brus, smoothie, lunch og middag!
Kunne så inderlig ønske vi kunne blitt her lenger!!
Surfer mobilt!
Ja vi kan leve lenge på denne dagenHaha så morsom gutt du harhan har hvertfall forstått det da, siden han følte for å kjefte litt på han som styrte båten
Høres jo helt fantastisk ut!
Ja,herlig det
Ja,håper interessen holder seg her og. Gøy når de er krative,for det ekke jeg![]()
Maler/tegner du mye? Hva liker du å lage da?
Heldig du som er flinkFår jo aldri tid til noe lengerhar tegnet mye blyanttegninger før, og så sendte mamma meg på portrettmalekurs for å få meg til å male et oljemaleri av lillebroren min for noen år siden. Det var moro
hvis jeg har litt tid til overs nå så blir det scrapbooking og kortlaging. Elsker sånt dill
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Heldig du som er flinksynd du ikke har mye tid til overs til det
Yndig havfrue, kan du vite!Syns jeg ser deg
Må kanskje tusle ned i stranda i morgen da. Har ei lita badestrand rett nedi veien her. Har kjøpt verdens minste og nusseligste crocs til Asle så vi er klar til å vasse littbada Jenny og eller??
Yndig havfrue, kan du vite!
Ja, du får gjøre det. Om det er varmt i været, så gjør det godt med en dukkert.
Jenny er hos mine foreldre i helga, men hun hadde bada i bassenget deres.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Wow! !! Du er jo bare helt råVi har så smått lagt planer om å bygge hus, så jeg har ikke så lyst å gå bananas her vi bor nå, siden vi skal selge. Men jeg gleder meg ihjel til å lage noe gøy på barnerommet til Asle.
Hadde Tommy og Tigern på soveromsveggen min i min spede ungdommalt en sommer det regnet mye
Og så fikk jeg tegne en drage på soveromsveggen til yngste bror min for noen år siden. Den ser ikke så stor ut på bildet, men den er ca halvannen meter høy.må tilstå jeg brukte en overhead til omrisset på den.
Wow! !! Du er jo bare helt rå
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
WowVi har så smått lagt planer om å bygge hus, så jeg har ikke så lyst å gå bananas her vi bor nå, siden vi skal selge. Men jeg gleder meg ihjel til å lage noe gøy på barnerommet til Asle.
Hadde Tommy og Tigern på soveromsveggen min i min spede ungdommalt en sommer det regnet mye
Og så fikk jeg tegne en drage på soveromsveggen til yngste bror min for noen år siden. Den ser ikke så stor ut på bildet, men den er ca halvannen meter høy.må tilstå jeg brukte en overhead til omrisset på den.
Wow
Asle får et fint rom når den tid kommer
Surfer mobilt!
Hehe, tipper du finner ut av detJeg håper detenten det eller så klarer jeg ikke å bestemme meg for hva jeg skal gå for, og så blir det bare tull
hahaha
Hehe, tipper du finner ut av det
Spennende p bygge da!! Drømmer om å få råd til det en gang
Surfer mobilt!
Ja greit med penger detja solbrent er sommer,men desverre farlig og
Deilig med sjokkis. 3-4 dager siden jeg spiste sjokolade, må klare det denne gangen![]()
Fikk hjemmelaget nougat fra en konfektbutikk idag,mwn tok ingenhehe....
Hvordan burn er det da?
Vi har så smått lagt planer om å bygge hus, så jeg har ikke så lyst å gå bananas her vi bor nå, siden vi skal selge. Men jeg gleder meg ihjel til å lage noe gøy på barnerommet til Asle.
Så flink du erhar du noen planer om hva du vil ha på rommet til Asle?
Takk!
Akkurat nå har han dilla på filmen "Fly", så om jeg skulle gjort noe nå, så hadde det nok blitt himmel og skyer og Dusty på veggen. Han har 3 flybamser også, så de hadde nok endt opp i taket i et hjørne.
Far i huset er ihuga StarWars fan, så med tiden kan det nok hende det blir no derfra..