LØRDAG

Såååå fint dere har hatt det .. :) så ut som om Eskil storkoste seg :)
Savner saltvannet :(

Sent from my iPad using BV Forum
Det var herlig ja :)

Surfer mobilt!

Det var forfriskende! Sikkert 20º i sjøen altså - no kiddin'. Var ikke kaldt i det hele tatt, og jeg er pysete på å bade i sjøen altså!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Høres deilig ut! Har ikke bada ute flere år.. hehe.. men tenkte å ta med jentene til stranda vi har her i nærheten nå når det blir så varmt :)

Han elsket det og satt som et lys!
Vi snakket mye om på forhånd at man måtte sitte stille, og han "kjeftet" på han som styrte båten da han stod for å se at han ikke traff steiner på vei inn :-p
En super dag altså! Og Lillebror sovnet i bæresele og ble lagt på madrass i skyggen og sov veldig godt :)
Svigermor handlet og sørget for at vi fikk en hel dag der ute med kaffe, brus, smoothie, lunch og middag! :)
Kunne så inderlig ønske vi kunne blitt her lenger!!

Surfer mobilt!

Haha så morsom gutt du har:D han har hvertfall forstått det da, siden han følte for å kjefte litt på han som styrte båten:P

Høres jo helt fantastisk ut!

Haha så morsom gutt du har:D han har hvertfall forstått det da, siden han følte for å kjefte litt på han som styrte båten:P

Høres jo helt fantastisk ut!
Ja vi kan leve lenge på denne dagen :)
Han skjønte det ja - ingen tvil :)

Surfer mobilt!

Ja,herlig det :)
Ja,håper interessen holder seg her og. Gøy når de er krative,for det ekke jeg ;)
Maler/tegner du mye? Hva liker du å lage da? :)

Får jo aldri tid til noe lenger :P;) har tegnet mye blyanttegninger før, og så sendte mamma meg på portrettmalekurs for å få meg til å male et oljemaleri av lillebroren min for noen år siden. Det var moro :) hvis jeg har litt tid til overs nå så blir det scrapbooking og kortlaging. Elsker sånt dill :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Får jo aldri tid til noe lenger :P;) har tegnet mye blyanttegninger før, og så sendte mamma meg på portrettmalekurs for å få meg til å male et oljemaleri av lillebroren min for noen år siden. Det var moro :) hvis jeg har litt tid til overs nå så blir det scrapbooking og kortlaging. Elsker sånt dill :D

Heldig du som er flink :) synd du ikke har mye tid til overs til det :(

Heldig du som er flink :) synd du ikke har mye tid til overs til det :(

Flink og flink.. ;)
Det er mange som er mye flinkere enn meg, men jeg syns nå det er koselig å drive med :)

Vi har så smått lagt planer om å bygge hus, så jeg har ikke så lyst å gå bananas her vi bor nå, siden vi skal selge. Men jeg gleder meg ihjel til å lage noe gøy på barnerommet til Asle.
Hadde Tommy og Tigern på soveromsveggen min i min spede ungdom :P malt en sommer det regnet mye ;):P
Og så fikk jeg tegne en drage på soveromsveggen til yngste bror min for noen år siden. Den ser ikke så stor ut på bildet, men den er ca halvannen meter høy. :P må tilstå jeg brukte en overhead til omrisset på den.

Vedlegg

• 1405801789072.jpg
    1405801789072.jpg
    32,7 KB · Visninger: 8
  • 1405801804496.jpg
    1405801804496.jpg
    20,2 KB · Visninger: 7
Syns jeg ser deg ;)
Må kanskje tusle ned i stranda i morgen da. Har ei lita badestrand rett nedi veien her. Har kjøpt verdens minste og nusseligste crocs til Asle så vi er klar til å vasse litt :) bada Jenny og eller??

Yndig havfrue, kan du vite!;)
Ja, du får gjøre det. Om det er varmt i været, så gjør det godt med en dukkert.
Jenny er hos mine foreldre i helga, men hun hadde bada i bassenget deres.;)

Yndig havfrue, kan du vite!;)
Ja, du får gjøre det. Om det er varmt i været, så gjør det godt med en dukkert.
Jenny er hos mine foreldre i helga, men hun hadde bada i bassenget deres.;)

Jeg tviler ikke et øyeblikk :D;)
Det er digg å bade! :D
Så deilig med litt barnefri :) må si jeg fikk litt blod på tann etter overnattinga tidligere i uka. Det skal gjentas! ;):P Asle kosa seg vilt sammen med fetterne sine og var ikke direkte interessert i å bli med hjem dagen etter :D

Vi har så smått lagt planer om å bygge hus, så jeg har ikke så lyst å gå bananas her vi bor nå, siden vi skal selge. Men jeg gleder meg ihjel til å lage noe gøy på barnerommet til Asle.
Hadde Tommy og Tigern på soveromsveggen min i min spede ungdom :P malt en sommer det regnet mye ;):P
Og så fikk jeg tegne en drage på soveromsveggen til yngste bror min for noen år siden. Den ser ikke så stor ut på bildet, men den er ca halvannen meter høy. :P må tilstå jeg brukte en overhead til omrisset på den.

Wow! !! Du er jo bare helt rå :eek::eek::D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Wow :)
Asle får et fint rom når den tid kommer :-)

Surfer mobilt!

Wow :)
Asle får et fint rom når den tid kommer :-)

Surfer mobilt!

Jeg håper det :) enten det eller så klarer jeg ikke å bestemme meg for hva jeg skal gå for, og så blir det bare tull :P hahaha

Jeg håper det :) enten det eller så klarer jeg ikke å bestemme meg for hva jeg skal gå for, og så blir det bare tull :P hahaha

Hehe, tipper du finner ut av det ;)
Spennende p bygge da!! Drømmer om å få råd til det en gang :)

Surfer mobilt!

Hehe, tipper du finner ut av det ;)
Spennende p bygge da!! Drømmer om å få råd til det en gang :)

Surfer mobilt!

Vi får kjøpe en tomt billig av mormor, så da har vi bestemt oss for å fleske til :)

Ja greit med penger det :) ja solbrent er sommer,men desverre farlig og :(
Deilig med sjokkis. 3-4 dager siden jeg spiste sjokolade, må klare det denne gangen :)
Fikk hjemmelaget nougat fra en konfektbutikk idag,mwn tok ingen :) hehe....

Hvordan burn er det da? :)

Flink da som klarte å si nei til deg selv:D;) jeg spiser hva jeg vil av sånt på lørdager :) da klarer jeg å holde bedre ut i uka;)

Det var en "blå" burn.. med eple, kiwi og en ting til.. var god og frisk :) men lurer på om den kansje har vært i butikkene for en god stund siden å..

Så flink du er :D har du noen planer om hva du vil ha på rommet til Asle?

Så flink du er :D har du noen planer om hva du vil ha på rommet til Asle?

Takk! :)
Akkurat nå har han dilla på filmen "Fly", så om jeg skulle gjort noe nå, så hadde det nok blitt himmel og skyer og Dusty på veggen. Han har 3 flybamser også, så de hadde nok endt opp i taket i et hjørne.
Far i huset er ihuga StarWars fan, så med tiden kan det nok hende det blir no derfra.. :P

Takk! :)
Akkurat nå har han dilla på filmen "Fly", så om jeg skulle gjort noe nå, så hadde det nok blitt himmel og skyer og Dusty på veggen. Han har 3 flybamser også, så de hadde nok endt opp i taket i et hjørne.
Far i huset er ihuga StarWars fan, så med tiden kan det nok hende det blir no derfra.. :P

Hehe må innrømme at jeg bleier meg litt til sjørøvere, Dusty og McQueen-lignende interesser:D

Gleder meg til å se resultatet av Asle sitt rom, når den tid kommer:D

Back
Topp