LØRDAG

Hun har vært slapp, og har vært mye på fanget til pappan, og litt på mitt..noe som ikke ligner hun!:( aaaaltfor rolig! ellers er hun sinna på munnen sin :p så er nok noe tenner:confused:
stakkars liten da, som plages sånn :( Er vel bare å kjøre på med paracet og fangkos da! Er vel trangt på mammas fang om dagen ;) :P

For en koselig dag dere har hatt da :D
Bodyen er sikkert kjempe søt!:rolleyes::)
Kos dere masse med mat, vin, film og avslapping!:)

Og takk foresten:D håper og tror du har rett:D;)
gikk over på pepsi max jeg da, liker det bedre enn vin i grunnen :P

Uff så grusomt:(
En fra oktobergruppa mistet sin datter under fødselen:( får så utrolig vondt av sånt!♡

En fra oktobergruppa mistet sin datter under fødselen:( får så utrolig vondt av sånt!♡
ååå, nei og nei så grusomt :( Ufattelig at sånt faktisk skjer :(

gikk over på pepsi max jeg da, liker det bedre enn vin i grunnen :P

Ja Liana plages virkelig denne gangen! Har aldri vært sånn før..så om dette er bare pga tenner, så må det gjøre utrolig vondt for lille kroppen:(
Hehe nei er ikke så voldsom stor plass på fanget nå:P men hun vil helst være hos pappan uansett :P;)

Hehe enig der..jeg syns ikke alkohol-smaken er noe godt..så jeg drikker brus og lignende når jeg "koser" meg :P

Ja Liana plages virkelig denne gangen! Har aldri vært sånn før..så om dette er bare pga tenner, så må det gjøre utrolig vondt for lille kroppen:(
Hehe nei er ikke så voldsom stor plass på fanget nå:p men hun vil helst være hos pappan uansett :p;)

Hehe enig der..jeg syns ikke alkohol-smaken er noe godt..så jeg drikker brus og lignende når jeg "koser" meg :p
hehe, kanskje hun merker at det er konkurranse i gjære inni magen og allierer seg med pappan for å sikre seg han :P ;)

liker vin, spesielt hvitvin, godt i perioder men nå er jeg inne i en brusfase kjenner jeg :P Kosta ikke mye sånnsett da jeg var gravid...borsett fra at jeg hadde litt dilla på lukta av rødvin :P ;)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Neeii, sånt skal ikke skje. Det er virkelig alle foreldres store mareritt:(:(:( Helt forferdelig:( Ord blir fattige...

Jepp, feberen kom tidligere idag:( og når hun spiste eple (av pappan sin), så kom det bitte litt blod på..så tror også det er tennene som gjør det..hvis ikke, så er det den barnesykdommen.. fordi hun har ikke andre plager enn feber og slapphet..
Er så teit at mange leger ikke tror på at de små kan bli dårlig ved tannutbrudd:confused::p

Stakkars Neline da:( er jo ganske vanlig med feber til ørebetennelse..håper det går fort over for lille søtnos♡ jeg har aldri prøvd sånn smelteparacet på Emira:eek::p bare brukt stikkpiller..smaker dem godt eller? Er det sånn som blir som brus?

Haha nei, sånt hjelper ikke! Har hørt det såååå mange ganger av pappa! "Hvis jeg snorker, så bare dytt borti meg" yeah right! Haha

Stakkars liten. Håper tennene er på vei ut av tannkjøttet siden hu blødde litt når hu spiste eple:)

Leger sier jo at det er sykdom som gjør at tennene bestemmer seg for og komme ut da tannkjøttet er litt mykere da:p

Får se hva legen sier ang ørene hennes, er nok ørebetennelse igjen. Det er sånne tab som smelter på tunga, ikke bobler el noe, bare smelter:)
Nå som jentene er blitt så store bruker jeg ikke stikkpiller om det ikke er krise og veldig høy feber som må fort ned. Jentene ber om og få de, så tror de smaker yumyum:p;):D

Pøh, hjelper ikke en dritt og dytte borti i det hele tatt:eek:

☆★☆Tastedingsen☆★☆

ååå, nei og nei så grusomt :( Ufattelig at sånt faktisk skjer :(

Ja:( og alt har jo vært bra hele veien..også skjer noe sånt heeelt på slutten:( man har jo ikke ord!

hehe, kanskje hun merker at det er konkurranse i gjære inni magen og allierer seg med pappan for å sikre seg han :P ;)

liker vin, spesielt hvitvin, godt i perioder men nå er jeg inne i en brusfase kjenner jeg :P Kosta ikke mye sånnsett da jeg var gravid...borsett fra at jeg hadde litt dilla på lukta av rødvin :P ;)

Ja kansje det er det hun driver med!:P hahaha.. men skal si at det er godt å at hun er så pappadalt! For Emira er og har alltid vært besatt av meg :P men samboer syns det er lit slitsomt av og til :P hehe..

Okey, nå har ikke jeg smakt på mye vin da..så kan lissom ikke si at alt smaker vondt! Hehehe.. hvitvin ser hvertfall godt ut!;) brusfase er jo greit det å..er bare synd det er så lite utvalg i sukkerfri brus!

Stakkars liten. Håper tennene er på vei ut av tannkjøttet siden hu blødde litt når hu spiste eple:)

Leger sier jo at det er sykdom som gjør at tennene bestemmer seg for og komme ut da tannkjøttet er litt mykere da:p

Får se hva legen sier ang ørene hennes, er nok ørebetennelse igjen. Det er sånne tab som smelter på tunga, ikke bobler el noe, bare smelter:)
Nå som jentene er blitt så store bruker jeg ikke stikkpiller om det ikke er krise og veldig høy feber som må fort ned. Jentene ber om og få de, så tror de smaker yumyum:p;):D

Pøh, hjelper ikke en dritt og dytte borti i det hele tatt:eek:

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Ja håper dette er siste del av disse vonde tennene! (Om det er tenner som gjør det da) :P
Hehe ja, mener jeg har lest noe sånt ang leger.. men når folk opplever feber og skikkelige bleier nesten hvergang tenner kommer ut..så kan jeg tro på at smertene kan påvirke kroppen litt også!;)

Ahh okey, DET må jeg få tak i.. har bare hørt om vanlig paracet, stikkpille og sånn som løses opp i vann ;)
God bedring til Neline;)

God lørdagskveld!
Vi storkoste oss i den andre bursdagen i dag med 20 ville 11- åringer!
Lillebror var helt turbo og gikk og gikk blant dansende og sprellende ungdommer :-p
Mannen dro og la han så ble T og jeg igjen og hjalp til med ryddigen sv lokalet!
Da er mitt eldste tantebarn ferdig feiret :)
Mannen har slokna og jeg er hanske klar for å sove selv :)
I morgen har jeg lyst til å besøke min mormor, men har ikke avtalt noe enda. Spørs om hun orker besøk på sparket :-D

God lørdagskveld!
Vi storkoste oss i den andre bursdagen i dag med 20 ville 11- åringer!
Lillebror var helt turbo og gikk og gikk blant dansende og sprellende ungdommer :-p
Mannen dro og la han så ble T og jeg igjen og hjalp til med ryddigen sv lokalet!
Da er mitt eldste tantebarn ferdig feiret :)
Mannen har slokna og jeg er hanske klar for å sove selv :)
I morgen har jeg lyst til å besøke min mormor, men har ikke avtalt noe enda. Spørs om hun orker besøk på sparket :-D
Høres ut som en vellykka dag/feiring. :)
Koselig å dra på besøk til sine eldre. Det setter hun sikkert stor pris på, om hun orker besøk.:)

Vi har kosa oss med mat og vin, har sett en dårlig film, og kikker nå på episode to av Sleepy Hollow - en spennende serie etter min smak.
Gleder meg i grunn til å køye etter ei slitsom gårnatt, meeen jeg skal sove lenge i morra, så da drøyer jeg legginga litt. ;)
Sov godt!

Back
Topp