stakkars liten da, som plages sånnHun har vært slapp, og har vært mye på fanget til pappan, og litt på mitt..noe som ikke ligner hun!aaaaltfor rolig! ellers er hun sinna på munnen sin
så er nok noe tenner
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
stakkars liten da, som plages sånnHun har vært slapp, og har vært mye på fanget til pappan, og litt på mitt..noe som ikke ligner hun!aaaaltfor rolig! ellers er hun sinna på munnen sin
så er nok noe tenner
![]()
gikk over på pepsi max jeg da, liker det bedre enn vin i grunnenFor en koselig dag dere har hatt da
Bodyen er sikkert kjempe søt!
Kos dere masse med mat, vin, film og avslapping!
Og takk forestenhåper og tror du har rett
![]()
ååå, nei og nei så grusomtUff så grusomt
En fra oktobergruppa mistet sin datter under fødselenfår så utrolig vondt av sånt!♡
gikk over på pepsi max jeg da, liker det bedre enn vin i grunnen![]()
hehe, kanskje hun merker at det er konkurranse i gjære inni magen og allierer seg med pappan for å sikre seg hanJa Liana plages virkelig denne gangen! Har aldri vært sånn før..så om dette er bare pga tenner, så må det gjøre utrolig vondt for lille kroppen
Hehe nei er ikke så voldsom stor plass på fanget nåmen hun vil helst være hos pappan uansett
Hehe enig der..jeg syns ikke alkohol-smaken er noe godt..så jeg drikker brus og lignende når jeg "koser" meg![]()
Uff så grusomt
En fra oktobergruppa mistet sin datter under fødselenfår så utrolig vondt av sånt!♡
Jepp, feberen kom tidligere idagog når hun spiste eple (av pappan sin), så kom det bitte litt blod på..så tror også det er tennene som gjør det..hvis ikke, så er det den barnesykdommen.. fordi hun har ikke andre plager enn feber og slapphet..
Er så teit at mange leger ikke tror på at de små kan bli dårlig ved tannutbrudd
Stakkars Neline daer jo ganske vanlig med feber til ørebetennelse..håper det går fort over for lille søtnos♡ jeg har aldri prøvd sånn smelteparacet på Emira
bare brukt stikkpiller..smaker dem godt eller? Er det sånn som blir som brus?
Haha nei, sånt hjelper ikke! Har hørt det såååå mange ganger av pappa! "Hvis jeg snorker, så bare dytt borti meg" yeah right! Haha
ååå, nei og nei så grusomtUfattelig at sånt faktisk skjer
![]()
hehe, kanskje hun merker at det er konkurranse i gjære inni magen og allierer seg med pappan for å sikre seg han![]()
![]()
liker vin, spesielt hvitvin, godt i perioder men nå er jeg inne i en brusfase kjenner jegKosta ikke mye sånnsett da jeg var gravid...borsett fra at jeg hadde litt dilla på lukta av rødvin
![]()
![]()
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Neeii, sånt skal ikke skje. Det er virkelig alle foreldres store marerittHelt forferdelig
Ord blir fattige...
Stakkars liten. Håper tennene er på vei ut av tannkjøttet siden hu blødde litt når hu spiste eple
Leger sier jo at det er sykdom som gjør at tennene bestemmer seg for og komme ut da tannkjøttet er litt mykere da
Får se hva legen sier ang ørene hennes, er nok ørebetennelse igjen. Det er sånne tab som smelter på tunga, ikke bobler el noe, bare smelter![]()
Nå som jentene er blitt så store bruker jeg ikke stikkpiller om det ikke er krise og veldig høy feber som må fort ned. Jentene ber om og få de, så tror de smaker yumyum
Pøh, hjelper ikke en dritt og dytte borti i det hele tatt![]()
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Høres ut som en vellykka dag/feiring.God lørdagskveld!
Vi storkoste oss i den andre bursdagen i dag med 20 ville 11- åringer!
Lillebror var helt turbo og gikk og gikk blant dansende og sprellende ungdommer
Mannen dro og la han så ble T og jeg igjen og hjalp til med ryddigen sv lokalet!
Da er mitt eldste tantebarn ferdig feiret
Mannen har slokna og jeg er hanske klar for å sove selv
I morgen har jeg lyst til å besøke min mormor, men har ikke avtalt noe enda. Spørs om hun orker besøk på sparket :-D