K Kneslepipp Liker forumet Aprilbarna`15 3 Aug 2015 #21 Eccentric skrev: Får du lov til det du altså? eldste her er sånn "ææ mamma daaaa" Klikk for å utvide … Jeg tar meg lov :-D haha! De liker det så lenge kompisene ikke er på besøk ;-)
Eccentric skrev: Får du lov til det du altså? eldste her er sånn "ææ mamma daaaa" Klikk for å utvide … Jeg tar meg lov :-D haha! De liker det så lenge kompisene ikke er på besøk ;-)
svampebob Elsker forumet 7 Aug 2015 #22 Jeg kysser mye på barna (ikke like mye på eldste og mellomste, de bare klager ). Minstemor kysser jeg på veldig ofte
Jeg kysser mye på barna (ikke like mye på eldste og mellomste, de bare klager ). Minstemor kysser jeg på veldig ofte
Tvillingmamma91 Forumet er livet Aprilbarna`15 13 Aug 2015 #23 Det er så koselig ! Jeg også gjør det ! Så har jeg sånn fast greie at hun alltid får nuss, etter jeg løfter henne opp fra stellebordet
Det er så koselig ! Jeg også gjør det ! Så har jeg sånn fast greie at hun alltid får nuss, etter jeg løfter henne opp fra stellebordet