Kynnere

Er skremmende likt forrige gang fødselen var igang, og husker det tok lang tid før jeg skjønte hva som foregikk. Virker ikke som noe system på det her enda hvertfall. Merker vel etterhvert om det kommer regelmessig. Er uke 33, så tenker vi kan vente noen uker til :p
Åå, sier du det ja! :D blir en spennende tid når fremover da :)
 
Ryggen roet seg heldigvis i løpet av kvelden i går. Var vel ny versjon av kynnere.. Men hoften har tatt kvelden, igjen, så nå er det vondt å gå. Slet med det samme i julen, og gikk på krykker da. Jaja. Bare 50 dager igjen :p
 
Jeg får raskt kynnere ved bevegelse, men det er faktisk litt roligere nå enn før jul.
Men har begynt å få kynnere på kvelden, mens jeg ligger henslengt i godstolen. Og noen etter legging. Vet ikke helt hva som trigger. Men leste et sted at full blære kan trigge, og jeg utsetter i det lengste å kave meg opp for å gå på do :hilarious:
Eg våkner ofte om natten med skikkelig vonde kynnere, og må bare "forte" meg på do for då er blæren full... Men først skal eg jo rulle meg ut av sengen, uten å tisse på meg med en mage som kjennes ut som en stein.. :hilarious:
 
Kynnere hos meg hittil har bare vært rolige sammentrekninger i magen. Men nå har jeg plutselig fått veldig vondt i korsryggen. Begynte plutselig isted mens jeg satt i sofastolen. Ble litt nervøs, siden riene mine begynte på samme måte forrige svangerskap. Skikkelig verk i korsryggen nå. Kan dette og være kynnere?
Eg får ofte vondt i korsryggen med kynnere, fikk beskjed av jordmor at eg skulle være obs på om det ble regelmessig slik som ved rier. Foreløpig har det gått "greit". :D
 
Jeg merka heller knapt kynnere i første svangerskap. Kun ved trening eller orgasme. Denne gangen derimot, fyyy flate! Det er seriøst non stop! Jeg har det omtrent sammenhengende ved all bevegelse, det holder at jeg står oppreist, og kynnerne er der. De varer lenge, og en avløser den annen. Kun få sekunders pause. Fryktelig slitsomt! Vart sykemeldt 100 % forrige uke, og var hos legen i dag, og fikk beskjed om at jeg må forvente å være sykemeldt fram til permisjonsstart. Vi ble enige om 50 ut uka i første omgang, men med lav terskel for 100 % deretter. Så får vi se om det blir 50 % hele veien til permisjonensstart eller om det endres til 100 %.
Det er skikkelig slitsomt. Fikk beskjed av jordmor å gjøre det motsatte av det eg gjør på når de kommer. Men har jo av og til lyst å ligge på sofaen uten å måtte opp å gå med kynnere, åsså blir de jo gjerne avløst av nye når eg reiser meg. :banghead: har ikkje like mange som deg, men i snitt 30stk i døgnet. Synes egentlig det e mest slitsomt om natten.
 
Eg våkner ofte om natten med skikkelig vonde kynnere, og må bare "forte" meg på do for då er blæren full... Men først skal eg jo rulle meg ut av sengen, uten å tisse på meg med en mage som kjennes ut som en stein.. :hilarious:
Det kan være en utfordring ja!
 
Det er skikkelig slitsomt. Fikk beskjed av jordmor å gjøre det motsatte av det eg gjør på når de kommer. Men har jo av og til lyst å ligge på sofaen uten å måtte opp å gå med kynnere, åsså blir de jo gjerne avløst av nye når eg reiser meg. :banghead: har ikkje like mange som deg, men i snitt 30stk i døgnet. Synes egentlig det e mest slitsomt om natten.
Uff, føler med deg! Synes du skal ta det opp med lege og jordmor. Jeg får heldigvis ro om natta, kum kynnere når jeg går opp på do. Så det hjelper åpenbart for meg å ligge helt i ro.
 
Det er skikkelig slitsomt. Fikk beskjed av jordmor å gjøre det motsatte av det eg gjør på når de kommer. Men har jo av og til lyst å ligge på sofaen uten å måtte opp å gå med kynnere, åsså blir de jo gjerne avløst av nye når eg reiser meg. :banghead: har ikkje like mange som deg, men i snitt 30stk i døgnet. Synes egentlig det e mest slitsomt om natten.

Huff, jeg kjenner meg igjen. Merker at jeg oftest får kynnere når jeg forholder meg i ro, men er jo i ro fordi bekken og rygg har gitt beskjed om at nå må jeg roe ned og slappe av...en litt sånn damned if you do, damned if you don't situasjon synes jeg.

Er det andre forresten så får så kraftige kynnere at de hisser opp halsbrannen slik at du begynner å hoste og brekker deg for et godt ord? Jeg er 32+4.
 
Huff, jeg kjenner meg igjen. Merker at jeg oftest får kynnere når jeg forholder meg i ro, men er jo i ro fordi bekken og rygg har gitt beskjed om at nå må jeg roe ned og slappe av...en litt sånn damned if you do, damned if you don't situasjon synes jeg.

Er det andre forresten så får så kraftige kynnere at de hisser opp halsbrannen slik at du begynner å hoste og brekker deg for et godt ord? Jeg er 32+4.
Halsbrann har eg uansett. Så den blir ikkje endra av kynnere. Men helt enig, damned if you do, damned if you don't. Her og sier bekken fra at eg må ligge meg ned, og då sier kynnere fra om at eg må opp å stå. :hungover:
 
Back
Topp