Kynnere

TurGlede

Betatt av forumet
Hei
Har dere begynnt å kjenne noe til kynnere?
Jeg har alltid kjent de tidlig i svangerskapet, men nå lar de vente på seg. Tok også lengre tid før jeg kjente spark denne gangen. Har morkaken bak. Kan man «miste følelsen» i livmor etter noen svangerskap? Jeg er 21+1 nå, og venter nr 5.
 
Jeg hadde kynnere veldig sent i svangerskapet med første og nå med nr 2 har jeg begynt å få en del kynnere nå siste dagene, er 19+0 i dag. Nå har jeg kun gått gravid disse to gangene så veldig mye erfaring har jeg dessverre ikke. Men tenker at alle svangerskap kan være forskjellig, selv om du gar hatt noe i de andre sv.skapene kan dette rett og slett være helt unikt :):Heartred
 
Jeg hadde kynnere veldig sent i svangerskapet med første og nå med nr 2 har jeg begynt å få en del kynnere nå siste dagene, er 19+0 i dag. Nå har jeg kun gått gravid disse to gangene så veldig mye erfaring har jeg dessverre ikke. Men tenker at alle svangerskap kan være forskjellig, selv om du gar hatt noe i de andre sv.skapene kan dette rett og slett være helt unikt :):Heartred

Takk, er nok litt sånn jeg tenker også. Men greit å høre andres erfaringer:Heartbigred
 
Hei
Har dere begynnt å kjenne noe til kynnere?
Jeg har alltid kjent de tidlig i svangerskapet, men nå lar de vente på seg. Tok også lengre tid før jeg kjente spark denne gangen. Har morkaken bak. Kan man «miste følelsen» i livmor etter noen svangerskap? Jeg er 21+1 nå, og venter nr 5.
Jeg er førstegangs og vet vel egentlig ikke hva jeg skal kjenne etter, men tror ikke jeg har kynnere. Regner med det er stramt og litt vondt?:)
Jeg er 20+4 i dag:)
 
Jeg hadde ikke kynnere med førstemann (som jeg kjente ihvertfall), og har foreløpig ikke kjent noe til det nå heller. Er 18+6 i dag.
Dette svangerskapet er totalt forskjellig fra sist gang. Da kjente jeg tydelig liv fra uke 16, nå kjenner jeg bare noen smådult av og til. Og formen er MYE bedre.
Så jeg tenker som så at alt er helt fint (hadde OUL sist onsdag som viste en frisk og fin gutt), og bare svangerskap som oppleves forskjellig :)
 
Har veldig mye kynnere, hadde det sist og. Plagsomt og vondt i lengde..
 
Jeg tror det er det jeg har kjent en del! Isåfall kjent det 7-8 uker allerede, gjerne noen ganger om dagen, ikke alltid jeg kjenner de like godt men kan nesten se det på magen da den blir hard og nesten litt spiss! Hadde veldig mye, og litt vondt forrige uke, men slappet av mere siste dagene og nå føles det bedre og er ikke like plagsomt :)
 
Jeg er gravid med tredje og er 19+5 i dag. Har kjent kynnere et par ganger den siste uka. Hadde mye av det med de to andre, så blir vel bare mer og mer fremover.
Har fått det på morgenen hver gang
 
Har faktisk ikke merket noe til det enda. Krysser fingrene for at det holder seg unna en stund til.
 
Hah! Det skulle jeg aldri skrevet. Der kom akkurat den første. I liggende stilling:eek:
 
Jeg er 20+3 i dag med nr 3. Har nå vonde kynnere pluss at jeg hadde en blødning i sist uke. Så er sykemeldt 100% til etter påske. Får jo ikke slappe av noe når de to andre propellene skal følges opp.
Hadde vonde kynnere fra samme tid med nr 2. Men hadde kynnere fra uke 6 da. Nå startet kynnerne senere.
 
Har kjent kynnere noen ganger de siste ukene, sist svangerskap kjente jeg ikke det før en god del senere
 
Hvordan kjennes kynnere?
/førstegangs
 
Jeg merker en del kynnere allerede. Da strammes det liksom i livmor-område. Ikke vondt hos meg, men det kan være litt ubehagelig lenger uti svangerskapet ☺️ Hadde en del kynnere med de andre to også, så forventer ikke mindre denne gangen. Da var det veldig hyppig ved bevegelse.
 
Hatt kynnere siden uke 13, men ikke vonde. Nå derimot er det flere ganger daglig og noen er ganske vonde. Er 22 uker nå :) Kan ikke huske at jeg hadde en eneste en med førstemann :p
 
Hatt kynnere en stund. I det siste har de blitt mer intense men hjelper å puste gjennom dem.
Hadde det også forrige svangerskap. Husker jeg var redd for å ikke kunne skille dem fra ekte rier på slutten men det var jammen ingen tvil da riene startet for fullt :hilarious:
 
Tror ikke jeg har hatt kynnere enda da! Skjer mye rart der nede da, ikke alt jeg vet hva er. :wtf::laughing005
 
Hvordan kjennes kynnere?
/førstegangs

Da jeg gikk gravid sist skjønte jeg ikke at det var kynnere jeg opplevde, for det kjentes ut som om ungen stod og spente seg i mot magen min. Og magen/livmora ble helt stiv.
Først da jeg lå til måling hos jordmor og hun sa "nå må vi vente til kynneren er over" var det da jeg skjønte at jeg hadde opplevd kynnere i flere uker :hilarious:
Noen synes det gjør vondt, men jeg synes bare det føltes stramt og rart.
 
Hei
Har dere begynnt å kjenne noe til kynnere?
Jeg har alltid kjent de tidlig i svangerskapet, men nå lar de vente på seg. Tok også lengre tid før jeg kjente spark denne gangen. Har morkaken bak. Kan man «miste følelsen» i livmor etter noen svangerskap? Jeg er 21+1 nå, og venter nr 5.

Ikke kjent noen kynnere enda, er andregangs og 18+1. Husker ikke hvor langt jeg var på vei da jeg kjente de første gangen, siden jeg ikke visste hva det var jeg opplevde, hehe.
 
Back
Topp