Kynnere

Jeg vet faktisk ikke om jeg har hatt kynnere. Er det liksom når en kjenner deg « stinn i magen» selv om man ikke er mett? Isåfall har de ikke vært spesielt kraftige og er nå i uke 31(!). Førstegangs da...
Eg er også førstegongs, og trur berre eg har hatt dette to gonger. Og begge gongene var på skitur no i helga. Har ikkje kjent noko sidan. Er veke 29 no.

Jeg vet faktisk ikke om jeg har hatt kynnere. Er det liksom når en kjenner deg « stinn i magen» selv om man ikke er mett? Isåfall har de ikke vært spesielt kraftige og er nå i uke 31(!). Førstegangs da...
Jeg kjenner meg ikke «stinn i magen» i alle fall. Magen blir ganske så plutselig helt, helt hard. Varer ca halvt minutt før det slapper av og magen blir myk igjen. I alle fall så myk den kan bli nå når den er helt strukket ut.

Hos meg blir hele magen så hard som en basketball over hele.. og så varer det en liten stund før det går over:wacky: helt uavhengige av hverandre og kan bare plutselig dukke opp en å annen gang, uten noe mønster :wacky:

Noen er litt mer markante en andre, også varierer de litt i styrke.. Men aldrig slik at det er vont;)

Med første svangerskap viste det seg plutselig at jeg trodde jeg hadde kynnere men var vist rier.. eneste jeg kunne merke var at det var blitt veldig sammenheng og i et regelmessig mønster hvor jeg måtte puste litt ekstra :facepalm:

Hos meg blir hele magen så hard som en basketball over hele.. og så varer det en liten stund før det går over:wacky: helt uavhengige av hverandre og kan bare plutselig dukke opp en å annen gang, uten noe mønster :wacky:

Noen er litt mer markante en andre, også varierer de litt i styrke.. Men aldrig slik at det er vont;)

Med første svangerskap viste det seg plutselig at jeg trodde jeg hadde kynnere men var vist rier.. eneste jeg kunne merke var at det var blitt veldig sammenheng og i et regelmessig mønster hvor jeg måtte puste litt ekstra :facepalm:
Oi! Okei. Får være litt ekstra obs på det eventuelt da!

Jeg tror heller ikke jeg har hatt kynnere. Spurte jordmor og hun sa det var like vanlig å ha som å ikke ha. Ofte så kom de ikke før veldig sent hos noen. Jeg er uke 33+4 tror kanskje jeg har hatt en. Målte ctg på sykehuset og kjente et press nederst i magen, litt sånn mensensmerte lignende. Så at tallet på den måleren steg litt så spurte om det kunne være en kynner, fikk bare svar at ja det var mulig. Følte ikke at hele magen strammet seg da, følte kun jeg kjente et press nederst i magen som jeg trodde var mini som flytta på seg.

Back
Topp