Tonjemora
Betatt av forumet
Ja å spesielt hvis man er førstegangsfødendeOkei, er så mye nytt som skjer med kroppen hele tiden er vanskelig å vite hva som er hva
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja å spesielt hvis man er førstegangsfødendeOkei, er så mye nytt som skjer med kroppen hele tiden er vanskelig å vite hva som er hva
Igår og idag har jeg opplevd å få kynner bare på en side. Altså, bare halve magen blir hard og hever seg. Noen andre som har opplevd det? Og eventuelt vet hvorfor?
Av og til når jeg har kynnere ser det ut som den ene siden "hever" seg mer- men da har det rett og slett vært pga babyen som ligger med rygg/ rumpe utover på den siden.. Kan det være derfor?
Har fått det et par ganger, er sikkelig rart. Vet ikke hvorfor, og har glømt å spør jordmor om det
Godt det ikke bare er meg! Ble litt redd det var noe galt Høres fornuftig ut at det kan være at babyen ligger på den siden ja. Skal på svangerskapskontroll på fredag, får prøve å huske å spørre om det!
Eg har lese litt om kynnere, men eg er fortsatt usikker på korleis det er.. Når eg går tur så strammer magen seg såpass at eg må stoppa opp litt før eg går vidare. Er berre ein stram greie ikkje noko pulsering liksom... er dette kynnere eller noko anna?
Eg har lese litt om kynnere, men eg er fortsatt usikker på korleis det er.. Når eg går tur så strammer magen seg såpass at eg må stoppa opp litt før eg går vidare. Er berre ein stram greie ikkje noko pulsering liksom... er dette kynnere eller noko anna?
Ok, då er det nok det. Dette kjente eg nesten ingenting av med førstemann. Og det stod d var meir normalt med andre mann. Har tydligvis hatt kynnere nokon veker uten å veta at det er det magen er steinhard til tiderHøres ut som kynnere Blir magen plutselig hard kan du nok regne med at det er kynnere. Jeg kjenner ingen pulsering jeg heller når jeg har kynnere.
Ja det er ikkje masse plass til lungene no uanz om eg går ein rolig tur så må eg stoppa å pusta litt, ligge eg så e da nesten så eg kveles for eg får ikkje pusta sjarmerande med å vera preggisJeg har samme opplevelse som deg, åsså syns jeg i tillegg at det blir tyngre å puste
Ja det er ikkje masse plass til lungene no uanz om eg går ein rolig tur så må eg stoppa å pusta litt, ligge eg så e da nesten så eg kveles for eg får ikkje pusta sjarmerande med å vera preggis
Jepp. Har ganske vonde kynnere men tar å puster meg gjennom de så går de over. Tenker at det er positiv for livmora vokser
Hadde ikke så vonde kynnere med storesøster
Del gjerne svaret før jeg blir garantert å glemme å spørre
Jeg fortalte jordmor idag at jeg har hatt kynner på bare den ene siden, og at magen da blir hard og reiser seg på bare den siden. Hun mente det ikke kunne vær en kynne, for da blir hele magen hard. Hun sa det kunne være at det var babyens rygg/rumpe som stakk ut...