Kynnere

Lioni

Blir kjent med forumet
Noen som har voldsomt med kynnere?
Eg får det bare eg reiser meg og går til kjøkkenet..
Sliter skikkelig med å få det ryddig og rent til jul, eg skal jo også lage julematen!

Hvis eg skal gå sånn til fødsel så kommer det til å bli noen lange mnd fram til april!

Kan ikke si jeg sliter med kynnere, har ikke voldsomt mange men syns de kommer ofte nok og knyter seg greit for å si det sånn. Avogtil helt uprovosert som du sier,bare reiser meg for å gå et sted... det er nok normalt. Så lenge de ikke blir regelmessige og smertefulle :)

Kan ikke si jeg sliter med kynnere, har ikke voldsomt mange men syns de kommer ofte nok og knyter seg greit for å si det sånn. Avogtil helt uprovosert som du sier,bare reiser meg for å gå et sted... det er nok normalt. Så lenge de ikke blir regelmessige og smertefulle :)

Burde eg kontakte noen om de er regelmessig og vonde?

Veldig plaga her også. Fått beskjed om å kanskje begynne på adelat som visstnok er en medisin som kan ha effekt.

Hadde falt om eg då. Hehe. siden det senker blodtrykket og eg har veldig lavt blodtrykk.
Er ikke kjekt å gå med så greit om du får noe som hjelper :)

Hadde falt om eg då. Hehe. siden det senker blodtrykket og eg har veldig lavt blodtrykk.
Er ikke kjekt å gå med så greit om du får noe som hjelper :)
Litt lavt blodtrykk her også så spørs om det blir et alternativ da. Fått på Bricanyl eller noe sånt de andre svangerskapene men følte det ikke hadde særlig effekt. Annet en at jeg ble skjelven og fikk hjertebank.
Vi får vel heller prøve å ta det så med ro som mulig :)
Synes det hjelper å tømme blæra ofte også.

Litt lavt blodtrykk her også så spørs om det blir et alternativ da. Fått på Bricanyl eller noe sånt de andre svangerskapene men følte det ikke hadde særlig effekt. Annet en at jeg ble skjelven og fikk hjertebank.
Full blære gir flere kynnere hos meg også, så jeg løper på do i overkant ofte. Men jeg gjør gjerne det fremfor premature rier :)

Full blære gir flere kynnere hos meg også, så jeg løper på do i overkant ofte. Men jeg gjør gjerne det fremfor premature rier :)

Eg tisser sånn hele tiden, skulle eg gått på do oftere så hadde eg måttet bli værende der inne. Heh.

Så hvile og tissing blir gjort her.. Hehe
Får vel bare håpe det roer seg etterhvert.

Eg tisser sånn hele tiden, skulle eg gått på do oftere så hadde eg måttet bli værende der inne. Heh.

Så hvile og tissing blir gjort her.. Hehe
Får vel bare håpe det roer seg etterhvert.
Får håpe det roer seg litt for deg, ja.. Slitsomt når det blir for mye av de.

Får ikke noe regelmessig, men føler det kommer mest om jeg reiser meg fort eller er litt uslitt i kroppen. I kveld kom vi hjem seint fra julaftensfeiring med familie en time unna, sur toåring i bilen som ikke vil sove som er helt sticky av mat i håret og snørr rundt nesa. Tenkte jeg måtte skylle han en rask vask før leggetid, men ble jo enda mer krise. Til neste år vil jeg feire jul som jeg liker best - hjemme med mann og barn i fred og ro :p Endte med at vi sovnet i en haug i dobbeltsenga (samsover fortsatt og alle maser om at vi må slutte med det nå som vi venter nr 2 :o) og fikk tidenes kynnere da jeg skulle reise meg opp da jeg våknet en stund etter. Tårene rant var så smertefullt.

Back
Topp