Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke si jeg sliter med kynnere, har ikke voldsomt mange men syns de kommer ofte nok og knyter seg greit for å si det sånn. Avogtil helt uprovosert som du sier,bare reiser meg for å gå et sted... det er nok normalt. Så lenge de ikke blir regelmessige og smertefulle![]()
Ja da ringer du føden!Burde eg kontakte noen om de er regelmessig og vonde?
Veldig plaga her også. Fått beskjed om å kanskje begynne på adelat som visstnok er en medisin som kan ha effekt.
Litt lavt blodtrykk her også så spørs om det blir et alternativ da. Fått på Bricanyl eller noe sånt de andre svangerskapene men følte det ikke hadde særlig effekt. Annet en at jeg ble skjelven og fikk hjertebank.Hadde falt om eg då. Hehe. siden det senker blodtrykket og eg har veldig lavt blodtrykk.
Er ikke kjekt å gå med så greit om du får noe som hjelper![]()
Full blære gir flere kynnere hos meg også, så jeg løper på do i overkant ofte. Men jeg gjør gjerne det fremfor premature rierLitt lavt blodtrykk her også så spørs om det blir et alternativ da. Fått på Bricanyl eller noe sånt de andre svangerskapene men følte det ikke hadde særlig effekt. Annet en at jeg ble skjelven og fikk hjertebank.
Vi får vel heller prøve å ta det så med ro som mulig
Synes det hjelper å tømme blæra ofte også.
Litt lavt blodtrykk her også så spørs om det blir et alternativ da. Fått på Bricanyl eller noe sånt de andre svangerskapene men følte det ikke hadde særlig effekt. Annet en at jeg ble skjelven og fikk hjertebank.
Vi får vel heller prøve å ta det så med ro som mulig
Synes det hjelper å tømme blæra ofte også.
Full blære gir flere kynnere hos meg også, så jeg løper på do i overkant ofte. Men jeg gjør gjerne det fremfor premature rier![]()
Får håpe det roer seg litt for deg, ja.. Slitsomt når det blir for mye av de.Eg tisser sånn hele tiden, skulle eg gått på do oftere så hadde eg måttet bli værende der inne. Heh.
Så hvile og tissing blir gjort her.. Hehe
Får vel bare håpe det roer seg etterhvert.
Jaaaa samme her! Får kynnere av å måtte tisseFull blære gir flere kynnere hos meg også, så jeg løper på do i overkant ofte. Men jeg gjør gjerne det fremfor premature rier![]()