Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, så braHatt kynnere siden uke 9er nå uke 14+1
vanlig merke de tidligere når man har gått gravid tidligere. Skal ikke måtte slutte leve som normalt pga kynnere
![]()
kan jeg spørre om du hadde en kjapp fødsel forrige gang?Godt det er flere, tydeligvis normaltHar det "hele" tiden.. til å bli gal av.
har du barn fra før?Okei, jeg gikk en uke på overtid sist med masse kynnere. Så det skal nok gå bra om det er normalt å ha de så tidligEr du urolig så kan du snakke med lege og jm om det. Er vel ikke ofte det forkorter livmortappen så tidlig. Jeg har 2 barn, begge kom på overtid, 3 uker overtidig med nr 1 og 2 uker overtidig med nr 2 [emoji14] nr 1 fikk jeg bare 2 cm åpning med, med 9 modningspiller, vannet ble tatt og riestimulerende over 4 dager som ente i hastesnitt
med nr 2 så fikk jeg full åpning og fødte han vaginalt, var vel 9 timer ish med aktiv fødsel
![]()
Ja, det er kanskje lurt, jeg får ta det opp på neste kontrollTenker det kqn være greit å informere legen eller jm din siden du har en styrt fødsel bak degså de er klar over det og kanskje sjekker deg litt opp med livmorhalstappen din, men nå vet jeg ikke helt hvordan de gjør sånt med dette
![]()
Godt det er flere, tydeligvis normaltblir sikkert ikke slitsomt i uke 30 kan jeg tenke meg
har du barn fra før?
Livmoren som "trener seg opp til fødsel" slik jeg har forstått det. Livmoren strammer seg, og det kjennes ut som en hard klump der livmoren erHva er kynnere? Og hvordan kjennes det? *nybegynner her* [emoji1327]
Det var jeg ikke klar over, da skal jeg høre ned legenHar hørt at hvis du har masse kynnere kan det være tegn på UVI.. kan kanskje være lurt å høre med lege/jordmor?![]()
Livmoren som "trener seg opp til fødsel" slik jeg har forstått det. Livmoren strammer seg, og det kjennes ut som en hard klump der livmoren erikke vondt, bare ubehagelig
![]()
Hmm.. den følelsen virker kjent.. er førstegang jeg og, så litt overrasket over at jeg kjenner noe som helst.. [emoji23]Livmoren som "trener seg opp til fødsel" slik jeg har forstått det. Livmoren strammer seg, og det kjennes ut som en hard klump der livmoren erikke vondt, bare ubehagelig
![]()