Kynnere

Ok, men så greit å vite! Det har ikke min jordmor sagt noe om, men så kan hun være litt på bærtur også da [emoji14] Helt okay om jeg kan kutte ut to av tablettene jeg tar daglig. Da blir det bare.. Ni tabletter daglig i steden. Haha..

9 tabletter daglig?? Jeg tar 1 jeg [emoji12]
 
9 tabletter daglig?? Jeg tar 1 jeg [emoji12]
1 tbl folsyre, 1 tbl d-vit, 1 tbl multivitamin, 2 tbl Pregmetmedisin (placebo eller Metformin) morgen og kveld, 2 tbl omega-3 [emoji14] Og så har jeg tatt 1 tbl magnesium morgen og kveld til nå i tillegg. Skakke stå på kosttilskudda, nei! [emoji23]
 
Ja, for jeg tar ikke ni tabletter magnesium altså [emoji14] Ser at det kanskje kunne misforstås nå. Haha.
 
Å, kan det gjøre en forskjell? Jeg har også tatt magnesium ganske lenge nå. Kanskje det er derfor jeg ikke kjenner så mye heller!

Jeg har googla veldig masse nå og finner ingen dokumentasjon på at det er sånn. Men min jordmor sa at det gjorde ingenting om jeg sluttet iallefall..
 
1 tbl folsyre, 1 tbl d-vit, 1 tbl multivitamin, 2 tbl Pregmetmedisin (placebo eller Metformin) morgen og kveld, 2 tbl omega-3 [emoji14] Og så har jeg tatt 1 tbl magnesium morgen og kveld til nå i tillegg. Skakke stå på kosttilskudda, nei! [emoji23]

Jeg tar 1 magnesium, 2 bringebærbladkapsler (ny på lista!), 1 d-vitamin, 1 jern-tablett, 2 omega-3. Så det ekke bare du!
 
Ja, for jeg tar ikke ni tabletter magnesium altså [emoji14] Ser at det kanskje kunne misforstås nå. Haha.

Haha! Da skjønner jeg litt mer :) trodde du mente 9 tabletter magnesium, og begynte å lure på om jeg har underdosert kraftig! [emoji23] jeg tar 4 eller 5 piller da. 2 omega 3,1 multivitamin, 1 magnesium og av og til omeprazol ved behov.
 
Jeg har googla veldig masse nå og finner ingen dokumentasjon på at det er sånn. Men min jordmor sa at det gjorde ingenting om jeg sluttet iallefall..

Skjønner. Skal spørre min jordmor på
Neste kontroll :) evt bare slutte og se hva som skjer med leggene. Er i uke 38 nå.
 
Jeg tar 1 magnesium, 2 bringebærbladkapsler (ny på lista!), 1 d-vitamin, 1 jern-tablett, 2 omega-3. Så det ekke bare du!
Knis, så bra [emoji14] Mannen ser bare dumt på meg når jeg bruker en evighet på å finne fram alle tablettene og få dem i meg til frokost. Haha..
 
Haha! Da skjønner jeg litt mer :) trodde du mente 9 tabletter magnesium, og begynte å lure på om jeg har underdosert kraftig! [emoji23] jeg tar 4 eller 5 piller da. 2 omega 3,1 multivitamin, 1 magnesium og av og til omeprazol ved behov.

Nei, det hadde blitt litt voldsomt [emoji23]
 
I går var første kveld med regelmessige kynnere. Var på kino og de kom på løpende bånd gjennom hele filmen. Godt livmoren trener ;)
 
Back
Topp