Er det mange av dere som har kynnere? Jeg har siden uke 20 hatt perioder med veldig mye kynnere. Også når jeg er i ro..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, da er vel terskelen betraktelig lavere for å undersøke. Bra de følger opp.Har en del kynnere, særlig om jeg "gjør noe" eller er sliten. Hadde ingenting sist, så har fått beskjed om å ta kontakt med føden dersom det øker på, siden jeg fødte så tidlig sist
Har du sjekket deg på noen måte, eller ble du bare sykemeldt pga av at det var så mange?Jeg har... Ble sykemeldt i dag og fått beskjed om å bare holde meg i ro pga masse kynnere. Startet gradvis fra uke 17.
Ja har vært inne til ekstra UL utvendig og innvendig for å se til at det ikke har noen påvirkning. Har heldigvis ikke det pr. nå. Så får hyppig kontroller nå. Hadde dette også sist gang, fikk da premature rier med påvirkning av cervix.Har du sjekket deg på noen måte, eller ble du bare sykemeldt pga av at det var så mange?
Får håpe du slipper påvirkning av cervix og premature rier denne gangen.. Ikke gøy med så mye kynnere så tidlig.Ja har vært inne til ekstra UL utvendig og innvendig for å se til at det ikke har noen påvirkning. Har heldigvis ikke det pr. nå. Så får hyppig kontroller nå. Hadde dette også sist gang, fikk da premature rier med påvirkning av cervix.
Førtsegangsgravid, så spent på hvordan jeg skal bli i et evt senere svangerskap. Føler ikke det er noe forskjell på om jeg er i ro og aktivitet, så mulig jeg bare har kynnere. Men litt roligere nå enn for noen dager siden. Hun har kommet litt mer opp av bekkenet(ligge langt nede lenge) , og det føles litt mer behagelig.Jordmor sa på sist kontroll at man får kynnere tidligere hvis man har gått gravid før. Om man fikk de var det kroppen sin måte å gi beskjed om å ta det mer med ro. Hadde en del kynnere i forrige svangerskap, både under aktivitet og når jeg satt i ro. Har hittil ikke kjent noen kynnere.
Veldig merkelig følelse.... Kan jo kjenne tydelig hvordan babyen ligger når det strammer sånn..Begynte å merke kynnere først sist uke. Mest på kvelden og hvis jeg er veldig aktiv. Magen blir nesten 'todelt' hard, er noe ubehagelig. Og lillegutt har også begynt å bli veldig aktiv, ser noen bevegelser utenpå magen nå<3
Ble sykmeldt forrige sv.skap 3mnd før termin pga kynnere. Har allerede kjent tendensen denne gangen ja. Er spent på hvordan det skal gå på jobb etter ferien.
Fødte prematurt forrige gang, så tar det absolutt med ro tidlig hvis det skulle bli samme mønster på kynnerne. 23+0 nå.