Kynnere

Har en del kynnere ja. Hatt det i alle svangerskapene.

Da er det nok veldig fornuftig å ta det med ro denne gangen ja! :-) var plaget og ble sykmeldt siste tiden pga kynnere og lavt blodtrykk sist (2013). Men fødte heldigvis til termin. Men kjenner samme tendensene nå og lurer på om det er noe man kan gjøre for å forebygge?? Har prøvd å være flinkere til å holde meg i form og går mye turer - men det utløser ofte sterke kynnere og en ubeskrivelig tissetrang!!! Litt upraktisk....
Vet ærlig talt ikke om det er noe man kan gjøre for å forebygge.. Fikk beskjed av jordmor at jeg må hvertfall ikke presse meg ifht til jobb hvis de blir plagsomme igjen. Jeg er livredd prematur fødsel, selv om det gikk veldig bra sist.

Litt teit spørsmål, men eg har ikkje heilt skjønt kva kynnere e. Har googla litt om det. Kan det vera det eg kjenner når eg går masse/lange tura, at da føles so magen blir dratt ifrå kvarandre på kvar sia framme/nede?! So må eg stoppa å ta ein pause...

Litt teit spørsmål, men eg har ikkje heilt skjønt kva kynnere e. Har googla litt om det. Kan det vera det eg kjenner når eg går masse/lange tura, at da føles so magen blir dratt ifrå kvarandre på kvar sia framme/nede?! So må eg stoppa å ta ein pause...
Magen blir steinhard, rett og slett. Musklene jobber overtid, det kan være ufattelig slitsomt, men skal ikke være særlig vondt (Det er etter min erfaring høyst individuelt).
Jeg får mye kynnere hvis jeg står/går mye. Har lært at man må lytte til kroppen, og ikke overdrive, ikke alltid like lett.

Back
Topp