Kynnere

Jeg merker nesten ikke mine :( Magen blir bare superhard, men ikke noe mer. Jordmora har spurt meg to ganger nå om jeg merker at jeg har kynner mens hun sitter å tar på magen min, og jeg sitter helt fjern og bare "hæ, nei?" Kroppen min modnes jo ikke :(

Jeg merker nesten ikke mine :( Magen blir bare superhard, men ikke noe mer. Jordmora har spurt meg to ganger nå om jeg merker at jeg har kynner mens hun sitter å tar på magen min, og jeg sitter helt fjern og bare "hæ, nei?" Kroppen min modnes jo ikke :(
Hehe...kroppen din kan fint modnes selv om du ikke kjenner ondter:) Ville ikke bekymret meg.

Eg tok meg en økt på trimsykkelen i går, og da blei det noen pauser underveis ja, fikk veldig mye kynnere!
Så merker at det ikke skal så mye til lengre for at de kjem!

Ja uansett hva jeg gjør, men var forberedt da jeg har født 4 ganger før. De har blitt verre for vært svangerskap. Men synes de ble tidligere kraftige denne gang i forhold til med nr 4 og av litt annen karakter...

Får noen av dere løs avføring/behov for å gå på do under kynnere? Jeg får mensen "smerter"/ubehag og må løpe på do.. Så kommer løs avf..!
Litt tøft å gå fra 0 kynnere til 3 bare i dag.. De er som sak ikke vonde,bare ubehagelige og må mye på do...
( syting og klaging;-) )

Jeg har også slitt med kynnere og ubehag siste uka, og har begynt å få "løs fis" og ikke normal avføring som vanlig. Synes det er tidlig at man blir sånn nå. Jeg har ikke termin før 30.08. Tror aldri i verden han kommer så seint. Føles som om babis skal komme innen et par uker :o

Jeg har også slitt med kynnere og ubehag siste uka, og har begynt å få "løs fis" og ikke normal avføring som vanlig. Synes det er tidlig at man blir sånn nå. Jeg har ikke termin før 30.08. Tror aldri i verden han kommer så seint. Føles som om babis skal komme innen et par uker :o
Jeg har samme følelse.... Vanvittig nedpress og kynnere, men ikke oul-termin før 5.sept! Kan ikke tenke meg at jeg får helt til da.. (Egen termin 27.aug)

Jeg har samme følelse.... Vanvittig nedpress og kynnere, men ikke oul-termin før 5.sept! Kan ikke tenke meg at jeg får helt til da.. (Egen termin 27.aug)
Håper bare han kommer etter det de mener er prematur, ellers blir det mye styr, men ufattelig at man skal gå sånn i 1,5 mnd med ubehag :o

Back
Topp