Kynnere

Frøkenvims

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julegavene 2019
ImageUploadedByBV Forum1468693552.508032.jpg
Flere enn meg som har masse kynnere? Føler de kommer ganske ofte, men langt ifra vonde nok til at det er noe på gang... Maserier? Eller? Hva tror dere?

Massevis! Maserier også, for d er så vondt at jeg må puste meg gjennom. Men så kan d gå mange timer til neste gang.. Satse på at d blir lettere fødsel av d ;)

Mest når jeg går, eller spiser.. Ikke noe jevnlig ellers.

Hvor langt på vei er dere som opplever dette?

Har masse kynnere hele dagen..
Er 33+4, får kynnere uansett om jeg er i aktivitet eller om jeg hviler :p

Kjenner også mye kynnere. Mest når jeg er i aktivitet, men også når jeg sitter stille i sofaen :o mine kjennes som at magen strammer seg, sitter jeg må jeg bøye meg bakover eller legge meg ned. Mild verk under magen, nesten underlivet. Det strammer liksom og dunker litt.. Kjenner såvidt litt i ryggen.

Tidligere kjente jeg godt kynnerene f.eks måtte jeg stoppe opp når jeg går tur. Nå har jeg så mange diffuse vondter overalt så tror kynnerene er kommet litt i skyggen av det. Heldigvis ikke lenge igjen.:)

Magen strammer seg, mild verk under og på siden av magen + "menssmerter" i ryggen....
Tidligere har magen strammet seg uten at jeg har kjent noe spesiell verking e.l....
Takk for svar. Har opplevd dette jeg også i 2-3 dager no,men vært usikker på om det er kynnere. Men jeg opplever akkurat det samme som deg.

Takk for svar. Har opplevd dette jeg også i 2-3 dager no,men vært usikker på om det er kynnere. Men jeg opplever akkurat det samme som deg.
Da er det nok kynnere du også kjenner! Ikke farlige i det hele tatt, det eneste man skal være obs på er om de blir smertefulle og regelmessige! :)

Da er det nok kynnere du også kjenner! Ikke farlige i det hele tatt, det eneste man skal være obs på er om de blir smertefulle og regelmessige! :)
Ja,jeg har ikke hatt det før no,er 34+4, så har vært lott usikker de siste dagene. Mine er ikke vonde,bare veldig ubehagelige,trykk og press:-)
Godt å lese hvordan andre opplever det,siden jeg var så usikker,så takk for svar:-)

Får noen av dere løs avføring/behov for å gå på do under kynnere? Jeg får mensen "smerter"/ubehag og må løpe på do.. Så kommer løs avf..!
Litt tøft å gå fra 0 kynnere til 3 bare i dag.. De er som sak ikke vonde,bare ubehagelige og må mye på do...
( syting og klaging;-) )

Får noen av dere løs avføring/behov for å gå på do under kynnere? Jeg får mensen "smerter"/ubehag og må løpe på do.. Så kommer løs avf..!
Litt tøft å gå fra 0 kynnere til 3 bare i dag.. De er som sak ikke vonde,bare ubehagelige og må mye på do...
( syting og klaging;-) )
Ja, jeg blir sånn. Jeg merker ikke at jeg må på toalettet lenger. Er kynnerne som "gir beskjed":p

( syting og klaging;-) )
Her også! Blitt veldig dårlig i magen i det siste... Spesielt når kynnerne kommer, må jeg på do! Hormonelt vettu, ting påvirker hverandre...

Back
Topp