Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
36+1, men jeg har hatt kynnere siden uke 18. Da var det mest pga stress og når jeg anstrengte meg. Nå...heeele tidenHvor langt på vei er dere som opplever dette?
Gravid&baby!Hvilken app er det du har brukt? Den så smart ut![]()
32+6Hvor langt på vei er dere som opplever dette?
Magen strammer seg, mild verk under og på siden av magen + "menssmerter" i ryggen....Hvordan føles deres kynnere ut?
Takk for svar. Har opplevd dette jeg også i 2-3 dager no,men vært usikker på om det er kynnere. Men jeg opplever akkurat det samme som deg.Magen strammer seg, mild verk under og på siden av magen + "menssmerter" i ryggen....
Tidligere har magen strammet seg uten at jeg har kjent noe spesiell verking e.l....
Da er det nok kynnere du også kjenner! Ikke farlige i det hele tatt, det eneste man skal være obs på er om de blir smertefulle og regelmessige!Takk for svar. Har opplevd dette jeg også i 2-3 dager no,men vært usikker på om det er kynnere. Men jeg opplever akkurat det samme som deg.
Ja,jeg har ikke hatt det før no,er 34+4, så har vært lott usikker de siste dagene. Mine er ikke vonde,bare veldig ubehagelige,trykk og pressDa er det nok kynnere du også kjenner! Ikke farlige i det hele tatt, det eneste man skal være obs på er om de blir smertefulle og regelmessige!![]()
Ja, jeg blir sånn. Jeg merker ikke at jeg må på toalettet lenger. Er kynnerne som "gir beskjed"Får noen av dere løs avføring/behov for å gå på do under kynnere? Jeg får mensen "smerter"/ubehag og må løpe på do.. Så kommer løs avf..!
Litt tøft å gå fra 0 kynnere til 3 bare i dag.. De er som sak ikke vonde,bare ubehagelige og må mye på do...
( syting og klaging;-) )
Her også! Blitt veldig dårlig i magen i det siste... Spesielt når kynnerne kommer, må jeg på do! Hormonelt vettu, ting påvirker hverandre...Får noen av dere løs avføring/behov for å gå på do under kynnere? Jeg får mensen "smerter"/ubehag og må løpe på do.. Så kommer løs avf..!
Litt tøft å gå fra 0 kynnere til 3 bare i dag.. De er som sak ikke vonde,bare ubehagelige og må mye på do...
( syting og klaging;-) )