Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hatt kynnere leeenge, og de kommer bare oftere og blir bare mer ubehagelige for hver dag![]()
Ja.. Masse.. Vonde og ubehagelige men går jo over så... Er 33+4..
Puh! Godt å høre.Trodde man fikk mest kynnere når man gikk, var sliten osv. Ikke når man slapper av.
Jo her kommer de av og til når jeg bare slapper av også. Jordmor sa at det kan skyldes både psykisk stress, at du har styrt veldig dagen før, sovet lite, eller bare at du er generelt sliten i kroppen![]()
Så er ikke nødvendigvis tegn på tidlig fødsel?
Jeg har også mensmurringer, mye og flytende utflod/slim og løper på do døgnet rundt....
Ja, mine er mye kraftigere og hyppigere nå enn for er par uker siden... 34+6.
Jo her kommer de av og til når jeg bare slapper av også. Jordmor sa at det kan skyldes både psykisk stress, at du har styrt veldig dagen før, sovet lite, eller bare at du er generelt sliten i kroppen![]()
Så er ikke nødvendigvis tegn på tidlig fødsel?
Jeg har også mensmurringer, mye og flytende utflod/slim og løper på do døgnet rundt....
Nei så lenge det ikke er regelmessig så er det ikke nødvendigvis tegn på tidlig fødsel![]()
Vannete utflod og mensmurringer er vel ganske vanlig. Murrer mye mot slutten her også. Tenker at det bare er kroppen som begynner å gjøre seg klarbabyen som kanskje jobber seg lenger ned i bekkenet osv.
Men ingenting er jo sikkert! Alt kan være tegn, og ingenting kan være tegn. Veldig vanskelig å avgjøre. Men jeg var aldri i tvil når riene begynte forrige gang. Bare de første timene hvor jeg ikke fikk helt ro i kroppen, men så begynte murringene å komme regelmessig og ble etterhvert sterkere. Da var jeg ikke i tvil om hva som var i ferd med å skje![]()
Ja jeg får også når jeg ligger og slapper av. Ganske ubehagelig! Har hatt det i 10 uker i alle fall.. Er 34+6.
Ja! Jeg ligger rett ut på sofaen og har ganske så regelmessige kynnere ofte! Men ikke vonde![]()
Er det mine er også. Kommer oftere og oftere. Tenkte litt med gru på om det skjer noe....Blir fort litt engstelig. Heldigvis romsterer poden godt, så alt bra der.![]()
Ikke sant... Man lurer jo på hva som skjer der nede når ting stadig forandrer seg. Har lest at det er vanlig å ha kraftigere/hyppigere kynnere fra uke 32. Skal allikevel høre med jordmor i dag![]()