Kynnere

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Mye kynnere hos dere eller? Hver ettermiddag har jeg kynnere av og på i en times tid etter jeg har lagt meg ned på sofaen! Skikkelig ekkelt for kjenner jo så tydelig hvor livmora er når det står på :P

Alltid vært mye plaget m det i mine svangerskap å dette er intet unntak desverre. Men får veldig god oppfølging så denne gangen er jeg ikke bekymret

Hvordan oppfølging?

Hatt premature rier i de to forrige svangerskapene så jeg får denne gangen oppfølging i form av ul for å sjekke livmorhalsen gjevnlig. For å forsikre om at kynnerne ikke påvirker den ;-) veldig beroligende. Og hyggelig for han som følger opp er snill å gir oss fine 3D bilder av frøkna når vi er der <3

Hatt premature rier i de to forrige svangerskapene så jeg får denne gangen oppfølging i form av ul for å sjekke livmorhalsen gjevnlig. For å forsikre om at kynnerne ikke påvirker den ;-) veldig beroligende. Og hyggelig for han som følger opp er snill å gir oss fine 3D bilder av frøkna når vi er der <3
Aha:-) Så bra. Så ille var det ikke her sist, men vondt med kynnere nå som livmoren er så liten!

Har en del kynnere om jeg har hatt en slitsom/lang dag på jobb. Spurte jordmor om dette i går og hun mente at det var et klart tegn på at jeg måtte ta det mer med ro... :/

Har hatt det mye i de tidligere sv, men det var litt senere. Nå derimot har jeg kjent det i noen uker allerede. Får det når slapper av etter å ha gjort mye.

Har ingenting nesten. Da blir jeg selvsagt redd at livmoren ikke skal gjøre jobben sin når den tid kommer, er jo nummer fem så den er kanskje oppbrukt

Hatt det av og på i hele kveld nå. Grøss! Blir jo litt nervøs når de er skikkelig sterke.

De klinker til titt og ofte, var mye plaget i de andre svangerskapene så ble ikke overrasket over at de kom nå også. Om jeg går, står, sitter eller ligger spiller ingen rolle...

Hatt en god del i dag! Kjipt at jeg ikke får slappa av noe særlig i helga heller, føler jeg trenger å slappe av... Får se hva legen sier den 7. hvis det fortsetter. Tror ikke det er lenge til jeg ber om tilrettelegging på jobb, slippe utevakter og slik..

I kveld har de vært ille. Blir så bekymret :( gjør liksom vondt!

Samma her!
Så ille at jeg har blitt beordra til sofaen av mannen!
Og her i huset skal det MYE til..
Isj!
Må få spurt jordmor om hva man skal tro om dette. Spinnvill livmor liksom?

Back
Topp