Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Livmoren strammer seg. Den utvider seg og strammer seg for den øver til fødsel, typMulig jeg ikke følger helt med, men hvordan føles kynnere?![]()
Kjipt å få kynnere så tidlig da...Mye kynnere hos dere eller? Hver ettermiddag har jeg kynnere av og på i en times tid etter jeg har lagt meg ned på sofaen! Skikkelig ekkelt for kjenner jo så tydelig hvor livmora er når det står på![]()
Hatt de i fire-fem uker allerede, og de kommer ganske ofte på kvelden. Veldig ubehageligKjipt å få kynnere så tidlig da...![]()
Hvordan oppfølging?Alltid vært mye plaget m det i mine svangerskap å dette er intet unntak desverre. Men får veldig god oppfølging så denne gangen er jeg ikke bekymret
Hvordan oppfølging?
AhaHatt premature rier i de to forrige svangerskapene så jeg får denne gangen oppfølging i form av ul for å sjekke livmorhalsen gjevnlig. For å forsikre om at kynnerne ikke påvirker den ;-) veldig beroligende. Og hyggelig for han som følger opp er snill å gir oss fine 3D bilder av frøkna når vi er der <3
Ja det skjønner jeg godt... Hadde det sist jeg også, men da i slutten av svangerskapet..Hatt de i fire-fem uker allerede, og de kommer ganske ofte på kvelden. Veldig ubehagelig![]()
Samma her!I kveld har de vært ille. Blir så bekymretgjør liksom vondt!
Isj!Samma her!
Så ille at jeg har blitt beordra til sofaen av mannen!
Og her i huset skal det MYE til..
Livmor som savner sommerferie?Isj!
Må få spurt jordmor om hva man skal tro om dette. Spinnvill livmor liksom?