Kynnere

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Har aldri hatt det før men nå er det ekstremt :o

Hadde vare litt på slutten (1 uke før 1 kom)
Hadde ingen med 2..
Nå har jeg det hver dag :/

Flere som er plaget? Noen av de er faktisk veldig ubehagelige :/

Jeg har også ofte. Hadde ca ingen sist svangerskap, og i hvertfall ikke så tidlig :p

Jeg har også ofte. Hadde ca ingen sist svangerskap, og i hvertfall ikke så tidlig :p
Rart hvor ulike svangerskap kan være :)

Min mor hadde det vare med meg å jeg kom 11 dager før termin :)
Håper det stemmer med meg å :p hehe hadde ikke vert feil :p

Har hatt et par kynnere, men ingen vonde, bare ubehagelig.

Hadde bare kynnere fra tredje trimester sist. Nå har jeg hatt daglige kynnere hver dag i ca tre uker:O mest om kvelden, og da kan dem være litt vonde. Dem kan være litt plagsomme ja, men det sies jo at det er veldig normalt spesielt når man er flergangsfødende:)

Vet ikke om det er kynnere, men magen blir skikkelig hard noen ganger og det føles ubehagelig. Ikke vondt, men et slags press. Er det slik for dere, eller er dette kanskje noe annet? Har hatt det mest den siste uka. Er 20 uker på vei.

Vet ikke om det er kynnere, men magen blir skikkelig hard noen ganger og det føles ubehagelig. Ikke vondt, men et slags press. Er det slik for dere, eller er dette kanskje noe annet? Har hatt det mest den siste uka. Er 20 uker på vei.
Det er nok Kynnere ja. Er akkurat likt hos meg

Jeg har det hele tiden. Jeg hadde til og med kynnere mens vi var på UL :P så viste hun damen hvordan det så ut innenfra :P

Jeg har også en del kynnere. De fleste kommer på kveldstid og ellers under trening og ved rask gange.
Innimellom er de litt ubehagelige også.
Begynte allerede i uke 13-14 eller noe sånt :/

Har det innimellom, men ikke vondt enda. Ble ikke vondt før i 3trimester med guttungen.

Back
Topp