Kynnere?

Tessa90

Snart mamma til 2
Novemberlykke 2015
Jeg venter mitt andre barn nå, og i det siste har jeg kjent ut som hele magen strammer seg, og "knyter seg" i noen sekunder før det slipper, også begynt på igjen.. Er det dette som er kynnere?

Hadde ingen kynnere med lillegull, og riene satte seg i ryggen og låra.. så trodde jo ikke jeg skulle føde når jeg kom så langt engang :P

og ikke si at det er som mensmurringer, for det har jeg heller aldri hatt :P De murringene vet jeg fremdeles ikke hvordan kjennes ut, sikkert som mye av det jeg kjenner i dette svangerskapet men

Det du beskriver er slik jeg opplever kynnere i hvertfall -og jeg har alltid hatt mye i alle svangerskapene. Her har det begynt rundt uke 9 og holdt på helt til siste sekund, flere ganger daglig :)

Hehe :p da har jeg funnet ut av hva det er og hvordan det kjennes :p hadde null av slikt sist!

Det du beskriver høres veldig ut som kynnere ja.
Har så langt ikke vært plaget med det enda. Kom i slutten av 2trimester her sist.

Jeg har kjent det i 2 uker nå ca :) 16+1 I dag, og dette er andremann :)

Høyrast veldig kjent ut. Var veldig plaga av det i andre svangerskap. Det hjalp å ta det med ro eller sette seg ned. Var mest slitsomt på slutten då dei vart hyppige og vanskelig å skille mellom det og rier.

Kynnere hos meg også nå. 16 uker. Strammer seg mest i siden og magen blir hardere

Back
Topp