Kynnere

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
2.gangsgravid og har mye kynnere.. Blir helt kvalm og uvell til tider når jeg f.eks er på butikken eller jobb.. Hjelper når jeg legger meg ned og slapper av, men blir veldig sliten av det! Flere som har det sånn?

Har mye kynnere om jeg er aktiv. Sist var alle kynnerne medvirkende til tidlig sm.. For å ikke provosere fram noe uønsket

Har mye kynnere om jeg er aktiv. Sist var alle kynnerne medvirkende til tidlig sm.. For å ikke provosere fram noe uønsket
Sikkert lurt! Bare sa du til legen at du hadde mye kynnere også sykemeldte han deg? Hvilke uke var du i da? Ser fort for meg at jeg må sykemelde meg mer etterhvert, 50% sykemeldt fra min 100% stilling nå..

kynnerene har begynt å komme nå de siste dagene faktisk.. ikke sånn veldig, men nok til å være irriterende :P

Jeg har hatt kynnere siden uke 18, er i uke 31 nå (førstegangsgravid). Varierer mye i antall pr dag, men de kommer uansett om jeg er i aktivitet eller slapper av. Har vært 50% sm siden midten av januar, men pga andre ting enn kynnerne. Jordmor sier bare at det er normalt:)

Er mye plaget med kynnere. Er mitt 3. barn. Ekstra mye om kvelden og hvis jeg gjør mye (trener, stresser, løfter etc.). Jobber fortsatt fullt, og tror ikke jeg trenger sm for det. Har ikke tenkt at det er noe farlig, iallefall ikke så sent i svangerskapet. Har også hatt kynnere de andre gangene.

Har også mye kynnere, de er ubehagelige og til tider direkte vonde.. Spesielt ved mye bevegelse og løft... Jobber som sykepleier, så det blir en del fysisk arbeid..
Har hatt kynnere siden uke 15...
Er 40 % sm nå, jobber annenhver dag, kynnerene er en av grunnene, håper å holde på det til jeg går i permisjon.

Tror ikke jeg har hatt kynnere enda... er i uke 33, burde vel hatt det da? Eller kan jeg gå hele svangerskapet uten kynnere?

Tror ikke jeg har hatt kynnere enda... er i uke 33, burde vel hatt det da? Eller kan jeg gå hele svangerskapet uten kynnere?
Har ikke kjent dem jeg heller. Men vi har hatt dem siden ca. uke 12 - vi kjenner dem bare ikke - fikk jeg høre.

Back
Topp