Har begynt å få mye kynnere!! Magen blir skikkelig hard og det er ganske ubehagelig til tider.. Hadde ikke det så tidlig med 1.mann.. Er vel 21+4. Andre med kynnere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kynnere jaJeg er ikke helt sikker på hvordan kynnere kjennes ut. Noen ganger kjennes det ut som musklene snurper seg sammen nederst i mageregionen, og magen kjennes hard ut akkurat på det punktet. Er det kynnere?
Er hvertfall det de sier kynnere er til forMerker det spesielt hvis jeg har gått/stått mye eller er stresset.. Er det ikke livmora som øver seg til fødsel? (Eller tar jeg helt feil?) er hvertfall til tider veeeldig ubehagelig ..
Jeg er 22+3 i dag, har kjent på kynnerne i ca tre uker. Jeg har ikke akkurat tellingen, men det kommer alt fra 1-12 stk på en dag. Her en kveld var det relativt mange, men så lenge de kommer uregelmessig og ikke gjør vondt, så bekymrer jeg meg ikke noe særlig. Men jeg skal ta det opp med jordmoren når jeg skal til første kontroll neste fredagHvor mange vil dere si at dere kjenner på en dag? Har kjent vel 4 i dag før arbeidsdagen er omme, det føles ofte, men vet ikke hva som er vanlig. Litt sliten i dag. Er 23+0.
Jeg er 22+3 i dag, har kjent på kynnerne i ca tre uker. Jeg har ikke akkurat tellingen, men det kommer alt fra 1-12 stk på en dag. Her en kveld var det relativt mange, men så lenge de kommer uregelmessig og ikke gjør vondt, så bekymrer jeg meg ikke noe særlig. Men jeg skal ta det opp med jordmoren når jeg skal til første kontroll neste fredag![]()