Kynnere

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Har begynt å få mye kynnere!! Magen blir skikkelig hard og det er ganske ubehagelig til tider.. Hadde ikke det så tidlig med 1.mann.. Er vel 21+4. Andre med kynnere?

Jeg er ikke helt sikker på hvordan kynnere kjennes ut. Noen ganger kjennes det ut som musklene snurper seg sammen nederst i mageregionen, og magen kjennes hard ut akkurat på det punktet. Er det kynnere?

Sliter veldig med kynnere! Flere ganger om dagen og til tider er det veeeeeldig ubehagelig..! Hadde det med førstemann også, men ikke så tidlig eller så ofte.

Hatt det MYE med de 2 første. Denne gang registrerer jeg bare magen blir hard i ny og ne. Men tror det er endel mindre enn med de 2 første.. Iallefall mindre smertefulle.. Må faktisk kjenne på magen om den er hard nå når det står på :p

Jeg hadde det mye med førstemann. Denne gangen kom det mye tidligere. Har hatt det i 2 mnd nå. Er 22+6 i dag

Jeg har ofte kynnere også, noen ganger er de synlige utenpå magen, som at den buler ut der kynneren er.. Har de stort sett bare på høyre side:p

Har som regel et par i løpet av dagen, hatt det fra uke 16 hvis jeg husker riktig, er uke 24 nå. Er ikke så vonde, bare ubehagelig, men blir vondere og flere hvis jeg anstrenger meg.

Merker det spesielt hvis jeg har gått/stått mye eller er stresset.. Er det ikke livmora som øver seg til fødsel? (Eller tar jeg helt feil?) er hvertfall til tider veeeldig ubehagelig ..

Har begynt å få litt de siste ukene, er 23+3. Kan se og kjenne det om jeg tar på, men kjenner ellers ingenting.

Har kanskje fire-fem om dagen, har hatt fra uke 17. 22+6 i dag. Kjenner mer til de på slitsomme dager, men de kan komme på sofaen også. Ikke behagelig, men ikke vondt heller...

Merker det spesielt hvis jeg har gått/stått mye eller er stresset.. Er det ikke livmora som øver seg til fødsel? (Eller tar jeg helt feil?) er hvertfall til tider veeeldig ubehagelig ..
Er hvertfall det de sier kynnere er til for :) men så kan kynnere gå over til rier hvis man anstrenger seg for mye da, så greit å høre på kroppen når den gir meg sterke kynnere at jeg må roe ned litt tenker jeg :)

Hvor mange vil dere si at dere kjenner på en dag? Har kjent vel 4 i dag før arbeidsdagen er omme, det føles ofte, men vet ikke hva som er vanlig. Litt sliten i dag. Er 23+0.

Jeg også har stadig noen kynnere. :D kan heller ikke huske at jeg hadde det så tidlig. Men nå er jeg 21+5 å de holder det virkelig gående noen ganger :P

Hvor mange vil dere si at dere kjenner på en dag? Har kjent vel 4 i dag før arbeidsdagen er omme, det føles ofte, men vet ikke hva som er vanlig. Litt sliten i dag. Er 23+0.
Jeg er 22+3 i dag, har kjent på kynnerne i ca tre uker. Jeg har ikke akkurat tellingen, men det kommer alt fra 1-12 stk på en dag. Her en kveld var det relativt mange, men så lenge de kommer uregelmessig og ikke gjør vondt, så bekymrer jeg meg ikke noe særlig. Men jeg skal ta det opp med jordmoren når jeg skal til første kontroll neste fredag:)

Jeg er 22+3 i dag, har kjent på kynnerne i ca tre uker. Jeg har ikke akkurat tellingen, men det kommer alt fra 1-12 stk på en dag. Her en kveld var det relativt mange, men så lenge de kommer uregelmessig og ikke gjør vondt, så bekymrer jeg meg ikke noe særlig. Men jeg skal ta det opp med jordmoren når jeg skal til første kontroll neste fredag:)

Høres ganske likt ut som meg. Tror jeg hadde kanskje åtte i går. Hør med jordmoren din! Min sa bare at det ikke var farlig, og jeg stoler på henne, men når jeg får mange tenker jeg at det er et hint om at jeg bør roe ned litt. Ikke så lett når man er på jobb, da...

Back
Topp