Kynnere

bellablue

Blir kjent med forumet
Er et noen som begynner å kjenne kynnerne? Har kynnere både på jobb og når jeg slapper av på kveldstid.

I forrige svangerskap var det likedann og jeg endte opp med at det påvirket livmorhalsen og gikk over til premature rier.

Har mange, men mest når jeg er stresset eller sliten. Har aldri hatt det før og har to barn fra før, så dette er nytt for meg.

Jeg har det også, og har hatt det fra uke 17, og jeg kjenner at det stresser meg litt. Nå er jeg 18+4. Får det både på jobb og på sofaen. Syns det er vanskelig å vite hva som er normalt. Men er førstegangs, så det eneste jeg har skjønt er at det er ganske tidlig å kjenne kynnere? Det er kanskje en litt selvforsterkende greie, man stresser med det og kjenner etter, så kommer det kanskje flere. Selvfølgelig redd for at det skal bli til rier og at ting settes i gang mens det er altfor altfor tidlig...

Ja, noen dager mye, noen dager ingenting. Merker ikke noe system i det..

Har mye.. Men det plager meg ikke. Hatt det slik i alle 3 svangerskapene.. Eneste er at denne gang startet det allerede rundt uke 6-7..

Når dere skriver mye - hvor mange vil dere anslå i løpet av et visst tidsrom?

Når dere skriver mye - hvor mange vil dere anslå i løpet av et visst tidsrom?

Kommer jevnt og trutt når jeg er i aktivitet. Er så vant med det at jeg registrerer bare de er der og ikke noe mer ;) så aner ikke hyppigheten Osv

Jeg får noen innimellom, kanskje 3-4 ganger om dagen, stresser ikke med det, hadde litt kynnere første svangerskap og da gikk jeg til 10 dager over ;)

Ja! Ikkje likt som eg husker fra di to første! Men magen blir helt hard nede, former seg holder en stund og så forsvinner så må jo være kynnere:p

Jeg får noen innimellom, kanskje 3-4 ganger om dagen, stresser ikke med det, hadde litt kynnere første svangerskap og da gikk jeg til 10 dager over ;)

Godt å lese.. Må prøve å tenke mindre på dette, men likevel følge med. I går var det stress på jobb, da kom det flere.

Har og fått kynnere. Er en del løft og snuing alene til tider på jobb og det har jeg fått merke no siste uken på og etter jobb. Våknet i natt av tak i magen, så skal slappe av i helgen. Og fortsetter det så trapper jeg opp hos legen på mandag og snakker om problemer. Går ikke så lenge slik på jobb.

Jeg har hatt endel kynnere i alle mine svangerskap. Denne gangen startet det rundt uke 10.. Har det jevnt og trutt noen ganger hver dag. Helt normalt!

Har en del hver dag,men blir mer intense når jeg er stresset enn når jeg ligger på sofaen☺

Back
Topp