Kynnere

Uglemamma

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Noen som ikke har hatt dette? Har ikke hatt en, er i uke 35+0 idag, er det normalt? Betyr det at min livmor ikke forbereder seg til fødsel da? :p

Tror det er like normalt å ikke ha som ha kynnere. Min kusine har 4 barn og det var kun helt på slutten av svangerskapet med 4 barnet hun hadde et par stykker.

Kjente ingenting fleste gang jeg heller :)

Det er vel vanlig for førstegangsfødende og ikke være plaget av kynnere/ikke ha(av hva man kjenner seg selv) du har muligens hatt noen spire89, men er ikke sikkert du selv har lagt merke til det ;-)

Det er vel vanlig for førstegangsfødende og ikke være plaget av kynnere/ikke ha(av hva man kjenner seg selv) du har muligens hatt noen spire89, men er ikke sikkert du selv har lagt merke til det ;-)
Mulig det ;-) klager ikke altså, bare hører at de fleste har dem, og jeg har jo ellers vært "uheldig" med andre plager, så tenk å ha flaks på noe da :)

Jeg har hatt jevnlige kynnere siden uke 14.. nå er de blitt krafigere, har vel med at magen er er stor å høyt oppe... plagsom er de hvertfall.... hadde ikke noe særlig med sønnen min, kanskje bare de siste 2 ukene(som jeg kjente..)

Alle har kynnere når livmor vokser, men det kan være at de ikke merkes så godt hos deg.

Back
Topp