Kynnere

Jodlesmurf

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Flere som har det en del? Hender jeg får det om jeg anstrenger meg på jobb eller hjemme. Blir også da fryktelig andpusten og må sette meg ned. I hvilke situasjoner merker dere det? Hvor lenge holder det på?

Er jeg bare hjemme hele dagen, med ett-åringen, så blir det ikke så mye. Men nå har jeg vært på trilletur to dager på rad og i går kveld hadde jeg regelmessige kynnere med 4-5 min mellomrom i en halvtime Ca. Det var litt creepy.. Hadde mye kynnere forrige svangerskap også, men da jobbet jeg i bhg. Men aldri regelmessige over tid. Grøss! Begynte å tenke det verste her jeg satt i går.
Når du får kynnere så stopp opp og vent til den går over.

Jepp... de begynner å bli kraftigere også :( Var nære nippet jeg ringte føden for det var så intens og det ga seg heller ikke med det første... Streng beskjed fra JM at jeg må ta det mer med ro :P

Her kommer de hvis jeg anstrenger meg, bøyer meg, handler/går mye/fort, eller rett og slett stresser.Så skal ikke så mye til før det settes i gang denne gangen :confused:

Men nå setter jeg meg ned og slapper av så de ikke skal bli verre.

Kynnere har jeg begynt å merke de siste dagene. Spesielt i dag. Jeg vasket kjøkkenskapene innvendig og ryddet. Og vasket skapene utvendig. Ble så sliten bare av det! Magen strammet seg og stor aktivitet. Kjente tak i ryggen. Kan snart ikke gjøre noe. Er sykmeldt men kan ikke bare ligge hele dagen heller o_O

Jeg har merket det hvis det har vært veldig hektisk på jobb. Fikk også en kraftig kynner igår på vei hjem fra fjellet. Da hadde jeg ikke gjort noen anstrengelser annet enn en kort tur med hunden på en tursti.

Back
Topp