Kynnere?

Fotballmamma

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Magen min blir helt hard, og små tak flere ganger pr dag, blir så sliten og lei. Er i uke 22+6. Flere som har det sånn??

Termin 07 januar❤️❤️med tvillinger

Masse kynnere her ja, men merker egentlig ikke så mye til de

Hadde mer av de da jeg jobba fullt. Etter at jeg ble sm 40% og hviler to dager i uka har de blitt færre og ikke så kraftige :)

Tror jeg hadde det i dag, skikkelig ubehagelig faktisk :( var helt hard, å var litt vondt/ubehagelig. Ga seg til slutt, når jeg satte meg å slappet av en stund. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp, kommer ved anstrengelse.

Termin januar 2015

Ja, her kommer de når jeg stresser, er opprørt, eller er fysisk aktiv. Til tider ganske vonde, så jeg må sette meg ned. Jeg er egentlig litt usikker på hvordan jeg bør forholde meg til det, når det kommer kynnere med en gang jeg går tur - bør jeg unngå det da? Har ikke lyst til å råtne i sofaen, men vil selvsagt ikke gjøre noe som ikke er bra heller :-/

Her kommer de flere ganger i uka. ingenting spesielt som "fremkaller" dem. Ubehagelig kan det være, men det skal ikke være vondt :) hadde masse kynnere med nummer to også, de startet rundt uke 20, samme som nå.
Er bare livmoren som forbereder seg, og er helt normalt.

Jepp. Spes hvis jeg går fort. Ikke farlig, bare bra!:)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har også det, trodde jeg, men jeg syntes ikke det er vondt i det hele tatt. Bare litt rart. Kanskje det er noe annet jeg har da:p

Termin 4. januar:)

Mine kynnere er heller ikke vonde. Eneste grunnen til at jeg merker de, er fordi magen blir så utstikkende og hard...
Kun fått kynnere to ganger - så vidt jeg vet, da, begge ganger etter orgasme :p

<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3

Samme her :-( Er annengangs gravid og merker kynnerne er litt vondere denne gang. Forrige gang var de ikke vonde!! Fikk det flere ganger på jobb i dag :-(

Termin 29.januar 2015❤️

Back
Topp