Kynnere

Har du ringt på ny?
Har ikke ringt på nytt.. om jeg ikke blir sengeliggende hele helgen så ringer jeg på mandag.. er så ubehagelig å mase :confused:

Har ikke ringt på nytt.. om jeg ikke blir sengeliggende hele helgen så ringer jeg på mandag.. er så ubehagelig å mase :confused:
Følg nå rådet til vår "julimor" som fikk baby for to dager siden. Stå på, hadde hun ikke gjort det, kunne det gått riktig galt!

De sa jo selv at det burde sjekkes!!! Ring føden å snakk med en annen- den samme er ikke på vakt nå! Om du ikke gjør det for deg selv, så gjør det for babyen din Please!

Følg nå rådet til vår "julimor" som fikk baby for to dager siden. Stå på, hadde hun ikke gjort det, kunne det gått riktig galt!

De sa jo selv at det burde sjekkes!!! Ring føden å snakk med en annen- den samme er ikke på vakt nå! Om du ikke gjør det for deg selv, så gjør det for babyen din Please!
Å ringe føden nå er det ikke mye vits i, får fergene slutter snart å gå for natten.. så ser hvordan natten blir, så ringer jeg i natt/morgentidlig om det blir en urolig natt :)

Å ringe føden nå er det ikke mye vits i, får fergene slutter snart å gå for natten.. så ser hvordan natten blir, så ringer jeg i natt/morgentidlig om det blir en urolig natt :)
Avtale;) jeg håper du får en rolig natt. Om du har bananer i hus eller magnesium i pilleform kan det roe kynner aktiviteten;) eller et varmt bad/dusj.

Ønsker deg en god natts søvn!

Avtale;) jeg håper du får en rolig natt. Om du har bananer i hus eller magnesium i pilleform kan det roe kynner aktiviteten;) eller et varmt bad/dusj.

Ønsker deg en god natts søvn!
;-) skal se om svigermor har bananer :)
Takk;) oppdaterer i morgen:)

Ring til legen din om du ikke får komme til hverken føden (noe som er litt rart), eller jordmor!
Også ville jeg tatt en varm dusj for å se om det roer ned litt.
Ellers er det viktig å stresse ned, det har jeg selv erfart. :-)

Men blir det verre, ville jeg ringt igjen ikveld eller imorgen. Det er bedre å få det sjekket ordentlig opp enn å risikere å stresse på seg flere og vondere kynnere pga. bekymring og uvisshet! :-)

Håper det gir seg, og at du får sove litt mer i natt! :-)

Du får oppdatere oss!

Jeg anbefaler deg også å få sjekket det opp! Den første gangen jeg hadde rier så snakket jeg meg litt vekk fra det og jeg trodde vel også at jeg "overdrev" litt. Fikk mer eller mindre sjokk da jeg ankom føden og det hadde påvirket livmorhalsen veldig. Ble skrevet ut og så begynte det igjen 1,5uke etter og da ble det piller og drypp for å få stopp på det. Så stol på magefølelsen din! Jeg kommer ikke til å nøle med å ringe føden hvis noe kjennes annerledes ut igjen...

I natt har jeg hatt 0 kynnere:) deilig :) men om det skjer noe så kontakter jeg føden med en gang :) er litt spent på dagen i dag, skal på jobb og da er jeg alene..

Da er det mye verre igjen.. gjør skikkelig vondt. Venter på at noen skal komme på jobb og ta over. Har tatt meg en paracet og blir å ringe til føden når jeg kommer meg hjem..

Da er det mye verre igjen.. gjør skikkelig vondt. Venter på at noen skal komme på jobb og ta over. Har tatt meg en paracet og blir å ringe til føden når jeg kommer meg hjem..
Bra at du ringer føden! Håper noen avlaster deg straks! Oppdater oss da!

Lykke til! Du må holde oss oppdatert :)

Kynnerne er blitt bedre, men med det kom en voldsom magesmerte.. er sliten kjenner jeg.. skal inn på føden på sjekk.. må bare vente på ferga...

Kynnerne er blitt bedre, men med det kom en voldsom magesmerte.. er sliten kjenner jeg.. skal inn på føden på sjekk.. må bare vente på ferga...
Uff kan ikke være greit å være avhengig av ferge hele tiden. Lykke til;) takk for oppdatering- vi tenker på deg i kveld

Back
Topp