Har ikke ringt på nytt.. om jeg ikke blir sengeliggende hele helgen så ringer jeg på mandag.. er så ubehagelig å maseHar du ringt på ny?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke ringt på nytt.. om jeg ikke blir sengeliggende hele helgen så ringer jeg på mandag.. er så ubehagelig å maseHar du ringt på ny?
Følg nå rådet til vår "julimor" som fikk baby for to dager siden. Stå på, hadde hun ikke gjort det, kunne det gått riktig galt!Har ikke ringt på nytt.. om jeg ikke blir sengeliggende hele helgen så ringer jeg på mandag.. er så ubehagelig å mase![]()
Å ringe føden nå er det ikke mye vits i, får fergene slutter snart å gå for natten.. så ser hvordan natten blir, så ringer jeg i natt/morgentidlig om det blir en urolig nattFølg nå rådet til vår "julimor" som fikk baby for to dager siden. Stå på, hadde hun ikke gjort det, kunne det gått riktig galt!
De sa jo selv at det burde sjekkes!!! Ring føden å snakk med en annen- den samme er ikke på vakt nå! Om du ikke gjør det for deg selv, så gjør det for babyen din Please!
AvtaleÅ ringe føden nå er det ikke mye vits i, får fergene slutter snart å gå for natten.. så ser hvordan natten blir, så ringer jeg i natt/morgentidlig om det blir en urolig natt![]()
;-) skal se om svigermor har bananerAvtalejeg håper du får en rolig natt. Om du har bananer i hus eller magnesium i pilleform kan det roe kynner aktiviteten
eller et varmt bad/dusj.
Ønsker deg en god natts søvn!
Flinka!!!Da er det mye verre igjen.. gjør skikkelig vondt. Venter på at noen skal komme på jobb og ta over. Har tatt meg en paracet og blir å ringe til føden når jeg kommer meg hjem..
Bra at du ringer føden! Håper noen avlaster deg straks! Oppdater oss da!Da er det mye verre igjen.. gjør skikkelig vondt. Venter på at noen skal komme på jobb og ta over. Har tatt meg en paracet og blir å ringe til føden når jeg kommer meg hjem..
Da er det mye verre igjen.. gjør skikkelig vondt. Venter på at noen skal komme på jobb og ta over. Har tatt meg en paracet og blir å ringe til føden når jeg kommer meg hjem..
Uff kan ikke være greit å være avhengig av ferge hele tiden. Lykke tilKynnerne er blitt bedre, men med det kom en voldsom magesmerte.. er sliten kjenner jeg.. skal inn på føden på sjekk.. må bare vente på ferga...