Kynnere!!!

VenterPå

Forelsket i forumet
Idag har vært den store kynner-dagen!samme hvor lite jeg har gjort,stått,gått,så har jeg hatt kynnere..ble helt slitt ut..flere som har hatt det sånn?er uke 35 i dag..

Når jeg går turer har jeg masse kynnere + når jeg reiser meg opp fra seng og snur meg om natten. Er vel ganske vanlig nå på slutten,

Jeg syns noen av mine er ganske merkbare også. Nesten som minirier :p

Har hatt det slik ganske lenge no,er 35+4... og femtegangsfødende.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har kynnere stor sett hver gang jeg endrer "bevegelsesmønster". Utrolig slitsomt. Hadde ikke det sist og det er vel vanlig at det blir værre med andremann. Men jeg har jo ett vagt håp om at det betyr at jeg slipper overtid denne gang... :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

I dag var første gang jeg kjente noe til de.. Er 35+0 i dag.. så blir spennende å se om det blir mye av de fremover.. krysser fingrene for at det bare var i dag :)

Her har "mønsteret" endra seg de siste ukene. Før fikk jeg mye kynnere under aktivitet og på jobb, som ga seg når jeg slappa av, og kjente ingenting på natta. Nå våkner jeg på natta av skikkelige "tak", det er ganske nærme vondt (mer enn bare ubehagelig), føler jeg må puste og pese. I tillegg fått mensmurringer, både nederst i magen, i korsryggen og øverst i låra. Dette kommer typisk når jeg slapper helt av (om natta, når jeg sitter på i bilen under langtur) og gir seg når jeg begynner å bevege meg.

Ja hatt mye, og vonde her også. Spesielt mye i dag, måtte ringe jobben og si at jeg ikke kom, klarte ikke sette meg i bilen, måtte veksle mellom å gå rolig og ligge på venstre side før det roet seg utpå ettermiddagen :p

Kan noen fortelle meg om kynnere og lange dytt fra baby kan forveksles?

Jeg føler liksom at det er babyen som dytter veldig ut magen på enkelte steder, men noen ganger varer det i bare et dytt liksom, som et sekund, mens andre ganger så holder det i 15-20 selunder før det slipper... Er det da kynnere og ikke dytt?

Skjønner noen hva jeg mener? ^^

-- tasting fra mobil --

Kan noen fortelle meg om kynnere og lange dytt fra baby kan forveksles?

Jeg føler liksom at det er babyen som dytter veldig ut magen på enkelte steder, men noen ganger varer det i bare et dytt liksom, som et sekund, mens andre ganger så holder det i 15-20 selunder før det slipper... Er det da kynnere og ikke dytt?

Skjønner noen hva jeg mener? ^^

-- tasting fra mobil --
Dersom hele magen strammer seg er det kynner ja.. Men om det kun er det området lillegull presser seg ut vil jeg tro at det bare en det.. Lillejenta vår er veldig glad i å presse rumpa ut, og kan presse seg ut i flere sekunder som du sier.. En del ganger resulterer det i kynnere for min del :P Da strammer hele magen seg.. Men kjenner det spesielt godt i området hun presser seg ut mot ;)
Du får kjenne ekstra etter neste gang ;)

Dersom hele magen strammer seg er det kynner ja.. Men om det kun er det området lillegull presser seg ut vil jeg tro at det bare en det.. Lillejenta vår er veldig glad i å presse rumpa ut, og kan presse seg ut i flere sekunder som du sier.. En del ganger resulterer det i kynnere for min del :P Da strammer hele magen seg.. Men kjenner det spesielt godt i området hun presser seg ut mot ;)
Du får kjenne ekstra etter neste gang ;)

Takk for veldig fint svar:) skal kjenne etter!

-- tasting fra mobil --

Jeg har kynnere. Magen blir steinhard og det skjer ganske ofte, men er ikke vondt eller ubehagelig. Flere som har det sånn? Jeg har også begynt å få plutselig press/stikk mot underlivet. varer ikke lenge, men må stoppe opp litt da gitt...

Jeg har kynnere. Magen blir steinhard og det skjer ganske ofte, men er ikke vondt eller ubehagelig. Flere som har det sånn? Jeg har også begynt å få plutselig press/stikk mot underlivet. varer ikke lenge, men må stoppe opp litt da gitt...
Veeldig normalt med kynnere. Er livmorens måte å gjør seg klar/øve til fødsel på. Noen er veldig plaget, mens andre merker lite til det. Alt er normalt. Kommer oftere ved anstrengelse enn når en slapper av :)

Stikninger og nedpress er normalt nå på slutten også. Er babyen som "skrur" seg ned, og legger seg på plass i bekkenet. Ellers er det jo mye nerver osv som trykkes på der nede då. Det er voldsomt ekkelt syns jeg iallefall, og må stoppe opp som du sier :p

Nå har jeg faktisk hatt jevnlige kynnere hver dag i 4 dager!:( det kan være alt fra gulv-vask eller at jeg bare står i ro som utløser det!:eek: skulle ringe helsestasjonen for å høre med jordmor om det er normalt,men der var det lunsjpause,så jeg får vente litt til :P er det tegn på at det modnes kanskje?*håpe* :P 5 uker til termin i dag,så om 2 uker kan det bare bli action for min del!;)

Back
Topp