Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dersom hele magen strammer seg er det kynner ja.. Men om det kun er det området lillegull presser seg ut vil jeg tro at det bare en det.. Lillejenta vår er veldig glad i å presse rumpa ut, og kan presse seg ut i flere sekunder som du sier.. En del ganger resulterer det i kynnere for min delKan noen fortelle meg om kynnere og lange dytt fra baby kan forveksles?
Jeg føler liksom at det er babyen som dytter veldig ut magen på enkelte steder, men noen ganger varer det i bare et dytt liksom, som et sekund, mens andre ganger så holder det i 15-20 selunder før det slipper... Er det da kynnere og ikke dytt?
Skjønner noen hva jeg mener? ^^
-- tasting fra mobil --
Dersom hele magen strammer seg er det kynner ja.. Men om det kun er det området lillegull presser seg ut vil jeg tro at det bare en det.. Lillejenta vår er veldig glad i å presse rumpa ut, og kan presse seg ut i flere sekunder som du sier.. En del ganger resulterer det i kynnere for min delDa strammer hele magen seg.. Men kjenner det spesielt godt i området hun presser seg ut mot
Du får kjenne ekstra etter neste gang![]()
Veeldig normalt med kynnere. Er livmorens måte å gjør seg klar/øve til fødsel på. Noen er veldig plaget, mens andre merker lite til det. Alt er normalt. Kommer oftere ved anstrengelse enn når en slapper avJeg har kynnere. Magen blir steinhard og det skjer ganske ofte, men er ikke vondt eller ubehagelig. Flere som har det sånn? Jeg har også begynt å få plutselig press/stikk mot underlivet. varer ikke lenge, men må stoppe opp litt da gitt...