Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Laraa
Da må jeg få lov til å spørre om en ting... i går, hadde jeg fri fra jobb. Var med lillegutt her til legen, han har fått øyebetennelse. Så han var hjemme fra bhg. (bare frem til i dag, slik at han har fått begynt på behandlingen før han gikk i bhg)
Jeg syns ikke det var en stressende dag, men alliavel hadde jeg endel kynnere...men jeg merker jeg generellt har mer kynnere nå enn hva jeg hadde tidlgiere....kanskje no med at man kommer lenger på vei, og at de blir tydeligere?[8|]
ORIGINAL: ~*~CogJ~*~
ORIGINAL: Laraa
Da må jeg få lov til å spørre om en ting... i går, hadde jeg fri fra jobb. Var med lillegutt her til legen, han har fått øyebetennelse. Så han var hjemme fra bhg. (bare frem til i dag, slik at han har fått begynt på behandlingen før han gikk i bhg)
Jeg syns ikke det var en stressende dag, men alliavel hadde jeg endel kynnere...men jeg merker jeg generellt har mer kynnere nå enn hva jeg hadde tidlgiere....kanskje no med at man kommer lenger på vei, og at de blir tydeligere?[8|]
er som regel ikke så mye som skal til før man får kynnere, spesielt hvis man har født før.. Jeg får kynnere når jeg sitter i sofaen å slapper av eller når jeg har lagt meg for å sove..
Er ingen fasit på hvorfor det skjer[&:] Rart hvordan kroppen fungerer.. hehe..
ORIGINAL: Gussi
Jeg har hatt masse kynnere de siste dagene. Sterke... Magen blir stein stein hard og jeg blir helt matt / vissen i bena..... Kommer stort sett hver gang jeg reiser meg opp.... Og varer gangske lenge. Men setter jeg meg går de over.
Jordmor sa at så lenge de ikke er vonde, og det er de absolutt ikke, så var det sjelden det påvirket livmorhalsen noe. Men fikk jeg mer eller det fortsatte de neste dagene ville hun jeg skulle sykemeldes og evt inn for å måle livmorhalsen. Hun ba me prøve å unngå det som forårsaket kynnerne og ta det med ro i noen dager.
Det er lett med en syk 3 åring og en syk 18 mnd gammel jente hjemme[&:]
ORIGINAL: havet
Uff, så man bør altså ikke ha så mye kynnera All time?.. har de mye iløpet av en arbeids dag, å de gangene jeg har det, er det nok ikke så lett å sette seg å slappe av litt. Mye å gjøre for en person på den jobben jeg da.. uff.. Men får dårlig samvittighet bare tanken av sykemeld.. tenker sånn at de aller fleste i slekta å familie har klart å jobbe fult til permisjon. å noen har hatt tyngere jobber.. [8|]
ORIGINAL: havet
Uff, så man bør altså ikke ha så mye kynnera All time?.. har de mye iløpet av en arbeids dag, å de gangene jeg har det, er det nok ikke så lett å sette seg å slappe av litt. Mye å gjøre for en person på den jobben jeg da.. uff.. Men får dårlig samvittighet bare tanken av sykemeld.. tenker sånn at de aller fleste i slekta å familie har klart å jobbe fult til permisjon. å noen har hatt tyngere jobber.. [8|]