Kynnere uten graviditet???

Nullenusken

Forumet er livet
Noen her som har opplevd å ha kynnere uten å være gravid?

Jeg har ingen tro på at jeg er gravid... Tok en del negative tester forrige syklus, mensen kom, og denne syklusen er det altfor tidlig å kjenne noe....
Men kynnere har jeg... Eller noe som føles helt likt....
Er ikke bare i magen det føles likt, er også samme følelsen som sprer seg i kroppen hver gang...

Noen som har opplevd det?
 
Kynnere og enkelte magekramper kan være like. Jeg har irritabel tarm og spiser jeg feks løken så får jeg smerter som riene jeg hadde med barna mine.
 
Kynnere og enkelte magekramper kan være like. Jeg har irritabel tarm og spiser jeg feks løken så får jeg smerter som riene jeg hadde med barna mine.

Jeg og får slike smerter. Må puste meg gjennom "riene" av og til. Ikke kjekt!
 
Jeg og får slike smerter. Må puste meg gjennom "riene" av og til. Ikke kjekt!
Nei i grunn ikke. Jeg endte på sylehuset en gang fordi det var så ille, men de fant ingenting. Alt ble bedre når jeg fant ut at det var noe jeg hadde spist. Er aldri dumt å sjekke med legen for sikkerhets skyld hvis man er usikker.
 
Er ikke smerter...
Livmoren spenner seg stram, får litt hetetokter, kortpustet og en sånn rar følelse i kroppen... Aldri opplevd den utenom kynnere ved graviditet....
Opplevd det jevnlig i 2-3 uker nå....
 
Livmoren er bare på størrelse med en bitteliten pære utenom svangerskapet, så det er mye mer sannsynlig at det er tarmene du kjenner spenninger i, for kynnere starter ikke før rundt uke 12-13, og det er i så fall kramper i forbindelse med mens eller en abort du har, hvis det faktisk er i livmoren det sitter. (Mest sannsynlig.)

Få det sjekket hos legen, det kan være endometriose, eller UVI også.

Siden du har hetetokter, kan det jo være en slags orgasme også.
 
Er ikke smerter...
Livmoren spenner seg stram, får litt hetetokter, kortpustet og en sånn rar følelse i kroppen... Aldri opplevd den utenom kynnere ved graviditet....
Opplevd det jevnlig i 2-3 uker nå....
Høres ut som mine magekramper. Og ja det kjennes ut som livmoren. Er du usikker så kom deg til legen. Er ikke gøy å være usikker på sånne ting.
 
Back
Topp