Ja, det er litt kjedelig å gå sånn i flere uker. Men da er iallfall noe av jobben gjortDa satser vi på det!
Det som er det kjipe her er at man kan gå rundt med dette i mange uker har jeg hørt! Har ikke lyst til det... :S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er litt kjedelig å gå sånn i flere uker. Men da er iallfall noe av jobben gjortDa satser vi på det!
Det som er det kjipe her er at man kan gå rundt med dette i mange uker har jeg hørt! Har ikke lyst til det... :S
Sant så santJa, det er litt kjedelig å gå sånn i flere uker. Men da er iallfall noe av jobben gjort
Hvordan går det?Noen flere som er plaget med dette? Har hatt litt før men nå tar det jo helt av her! Våknet flere ganger i natt av dette! Og har fortsatt sånn nå av og på siden i morges! Håper dette er modning på høyt nivå
Har fortsatt masse kynnere og mensenmurringer så det er tydeligvis modning på gang her hadde en liten pause midt på dagen, men nå er det i gang igjen! lille i magen har hikket i takt og... Litt slitsomt er det faktisk, men tenker at det bra med litt modning nå!!Hvordan går det?
Noen som kan forklare en fersking hvordan en kan vite forskjell på modning og masrier? Og masrier fra rier?
For å si det sånn, rier er vondt!! Og du merker det hvis du får det! Maserier er litt vondt det og, men ikke i nærheten av the real thing!Noen som kan forklare en fersking hvordan en kan vite forskjell på modning og masrier? Og masrier fra rier?
For å si det sånn, rier er vondt!! Og du merker det hvis du får det! Maserier er litt vondt det og, men ikke i nærheten av the real thing!
Smerte er jo relativt da! Ingen av oss føler smerte likt, så det kommer jo an på hvem du snakker med. Men jeg vil tro at de fleste opplever rier som veldig vondt og det er forskjell på kynnere og rier, det er det ikke noe tvil om!Er jo så mange som sier at rier ikke trenger å være såå vonde.. (Ikke så stor forskjell fra rier) Blir så forvirra jeg :s
Bra forklart! Signerer denneFor meg så er kynnere bare ubehagelige sammentrekninger. Maserier/modningsrier er vonde mensmurringer men ikke regelmessige, og heller ikke like økende i intensitet som rier er. Rier er vel vonde menssmerter og sammentreninger i mage og rygg som er regelmessige og øker betraktelig i intensitet.
Det vil øke på hvis det er ekte rier. Det er det jeg tenker på når jeg får disse murringene.
Oi, oi, oi!Har fortsatt masse kynnere og mensenmurringer så det er tydeligvis modning på gang her hadde en liten pause midt på dagen, men nå er det i gang igjen! lille i magen har hikket i takt og... Litt slitsomt er det faktisk, men tenker at det bra med litt modning nå!!
Ja, jeg også hører så mye forskjellig! Er vandt med veldig sterke menssmerter (til det punktet hvor jeg må puste som jeg har rier med oppkast), så har et lite håp om at jeg kanskje kan være litt forberedt der. Men er vel forskjellig fra person til personEr jo så mange som sier at rier ikke trenger å være såå vonde.. (Ikke så stor forskjell fra rier) Blir så forvirra jeg :s
Takk for forklaringenFor meg så er kynnere bare ubehagelige sammentrekninger. Maserier/modningsrier er vonde mensmurringer men ikke regelmessige, og heller ikke like økende i intensitet som rier er. Rier er vel vonde menssmerter og sammentreninger i mage og rygg som er regelmessige og øker betraktelig i intensitet.
Det vil øke på hvis det er ekte rier. Det er det jeg tenker på når jeg får disse murringene.
He he... Ikke riktig enda nei.. Hadde en ganske heftig dag i går men nå er det tilbake til normalen tror det er ganske vanlig jeg, at man får kjenner litt mer på det mot slutten! Skal jo modnes så får krysse fingrene for at det er det son har skjedd!Oi, oi, oi!
Når har du termin?
Kanskje du ligger på føden snart?
Jeg har ikke hatt det slik med mine to, så litt ukjent for meg. Hi hi!He he... Ikke riktig enda nei.. Hadde en ganske heftig dag i går men nå er det tilbake til normalen tror det er ganske vanlig jeg, at man får kjenner litt mer på det mot slutten! Skal jo modnes så får krysse fingrene for at det er det son har skjedd!
Sier du at du ikke hadde noe modningsrier ? Trodde det var vanlig jeg! Hm... Da håper jeg at jeg slipper mer av det og at jeg bare føder plutselig om få dagerJeg har ikke hatt det slik med mine to, så litt ukjent for meg. Hi hi!
Med første hadde jeg nok litt kynnere natt til dagen jeg fødte.
Det samme med nummer to.
Så ble det stille, før vannet gikk og riene brått kom.
Så jeg kjenner ikke til modningsrier osv.
Godt at du har fått en liten pause iallfall!