Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt det... Men hva veit jeg... håper jo detjeg også har hatt det.. er dette modning?
Har hørt det... Men hva veit jeg... håper jo det
Da satser vi på det!Jeg var mye plaget av kynnere med mensmyrring i første svangerskap og 2 uker før termin hadde jeg 1 cm åpning, så jeg tror absolutt at det er modning.
Hm.. Man kan visst gå med dette i flere uker da. Men kanskje hun ble bekymret siden det er litt vel tidlig for deg å ha dette nå? Veit ikke hvilken uke du er i?åja.. kan være derfor jm ble litt bekymret sist jeg var inne til kontroll og jeg fortalte om dette..!
Hm.. Man kan visst gå med dette i flere uker da. Men kanskje hun ble bekymret siden det er litt vel tidlig for deg å ha dette nå? Veit ikke hvilken uke du er i?
Ja, det var litt tidlig!! Men godt det har roet seg nå da!var nok pga jeg da bare var i uke 31.. er som du sier litt vel tidlig!
er nå i uke 33, og det hsr roet seg litt - heldigvis
He he! De kan ligge langt der nede å presse på i flere uker har jeg også hørt.. Ja ja, vi får bare vente å se. Men man blir en smule paranoid nå som det nærmer seg!!!Har det her også. Men det kommer i perioder. Kan være veldig i 3 dager f.eks også er det en "pause" på noen dager før det begynner igjen. Nå er det mest nedpress.. Føles ut som babyen ligger rett innenfor der, må nesten sjekke at hun ikke stikker utenfor
Ja, men hodet er jo festet så hun kan vel ikke komme lenger ned nå? hmm..He he! De kan ligge langt der nede å presse på i flere uker har jeg også hørt.. Ja ja, vi får bare vente å se. Men man blir en smule paranoid nå som det nærmer seg!!!
Ja, men hodet er jo festet så hun kan vel ikke komme lenger ned nå? hmm..
Tenker ganske mye på det, at det kan starte så spontant. Ser for meg at jeg står på Kiwi og vannet splæsjer ut mens jeg plukker smågodt Eh.. Nei jeg mener selvfølgelig ved frukt-avdelingen
Uff ja.. Eller i barnehagen. Så alle 5-åringene hyler! Stakkars datteren min dahihi.. huff! fikk en kortfilm i hodet når jeg leste det du skrev.. tror jeg hadde blitt meget flau om dette hadde skjedd
Uff ja.. Eller i barnehagen. Så alle 5-åringene hyler! Stakkars datteren min da
Den praten har hatt allerede Hjelpes!da er det vel ett fint tidspunkt å snakke om hvor babyene kommer fra? hihi
Har det her også. Men det kommer i perioder. Kan være veldig i 3 dager f.eks også er det en "pause" på noen dager før det begynner igjen. Nå er det mest nedpress.. Føles ut som babyen ligger rett innenfor der, må nesten sjekke at hun ikke stikker utenfor