Kynnere som går over til mensensmerter !!

Klaramor

Elsker forumet
Noen flere som er plaget med dette? Har hatt litt før men nå tar det jo helt av her! Våknet flere ganger i natt av dette! Og har fortsatt sånn nå av og på siden i morges! Håper dette er modning på høyt nivå :)

Jeg har også hatt mye kynnere og mensmurringer om hverandre! Slitsomt, særlig om natta, men satser på det er modning som foregår;):)

Jeg var mye plaget av kynnere med mensmyrring i første svangerskap og 2 uker før termin hadde jeg 1 cm åpning, så jeg tror absolutt at det er modning.

Jeg var mye plaget av kynnere med mensmyrring i første svangerskap og 2 uker før termin hadde jeg 1 cm åpning, så jeg tror absolutt at det er modning.
Da satser vi på det!

Det som er det kjipe her er at man kan gå rundt med dette i mange uker har jeg hørt! Har ikke lyst til det... :S

Ja, har hatt det i natt her også. Smerter over symfysen og i korsryggen samtidig med kynnere. Heldigvis ga det seg etter en liten stund.

Hm.. Man kan visst gå med dette i flere uker da. Men kanskje hun ble bekymret siden det er litt vel tidlig for deg å ha dette nå? Veit ikke hvilken uke du er i?

var nok pga jeg da bare var i uke 31.. er som du sier litt vel tidlig!
er nå i uke 33, og det hsr roet seg litt - heldigvis :)

Har det her også. Men det kommer i perioder. Kan være veldig i 3 dager f.eks også er det en "pause" på noen dager før det begynner igjen. Nå er det mest nedpress.. Føles ut som babyen ligger rett innenfor der, må nesten sjekke at hun ikke stikker utenfor :confused:

Har det her også. Men det kommer i perioder. Kan være veldig i 3 dager f.eks også er det en "pause" på noen dager før det begynner igjen. Nå er det mest nedpress.. Føles ut som babyen ligger rett innenfor der, må nesten sjekke at hun ikke stikker utenfor :confused:
He he! De kan ligge langt der nede å presse på i flere uker har jeg også hørt.. Ja ja, vi får bare vente å se. Men man blir en smule paranoid nå som det nærmer seg!!!

He he! De kan ligge langt der nede å presse på i flere uker har jeg også hørt.. Ja ja, vi får bare vente å se. Men man blir en smule paranoid nå som det nærmer seg!!!
Ja, men hodet er jo festet så hun kan vel ikke komme lenger ned nå? hmm..
Tenker ganske mye på det, at det kan starte så spontant. Ser for meg at jeg står på Kiwi og vannet splæsjer ut mens jeg plukker smågodt :P Eh.. Nei jeg mener selvfølgelig ved frukt-avdelingen :)

Ja, men hodet er jo festet så hun kan vel ikke komme lenger ned nå? hmm..
Tenker ganske mye på det, at det kan starte så spontant. Ser for meg at jeg står på Kiwi og vannet splæsjer ut mens jeg plukker smågodt :P Eh.. Nei jeg mener selvfølgelig ved frukt-avdelingen :)

hihi.. huff! fikk en kortfilm i hodet når jeg leste det du skrev.. tror jeg hadde blitt meget flau om dette hadde skjedd :p

hihi.. huff! fikk en kortfilm i hodet når jeg leste det du skrev.. tror jeg hadde blitt meget flau om dette hadde skjedd :p
Uff ja.. Eller i barnehagen. Så alle 5-åringene hyler! Stakkars datteren min da :P

Last edited:
Back
Topp